17 January 2011

losyen malam pertama


Assalamualaikum,

harini aku nak membalas balik sebab sehari tak boleh blogging semalam. harini aku nak topap banyak-banyak entri. sebab apa. sebab aku gian nak blogging.. hahaha

mesti semua cepat-cepat je klik blog aku sebab tajuk hot LOSYEN MALAM PERTAMA. hahahahha.otak masing-masing dah kuning. sebenarnya ni bukan losyen malam pertama la. tapi disebabkan baunya yang sungguh asyik jadi aku pun letak la nama losyen ni losyen malam pertama. hahahaha

aku memang pengemar losyen. so kalau losyen tu wangi memang aku akan beli. tak kisah pun murah pun. aku bukan kaya nak pakai barang branded2. tengok purse sudah. kalau rasa duit cukup-cukup untuk hidup beli barang pun cukup-cukup untuk hidup sudah.

semangat aku capture gambar guna webcam. hahaha

beli lah. mana yang dah kawen tu mesti laki nak duk dekatttt jek..percayalah..tapi ni bukan testimoni aku yek. aku tade laki lagi




ini pulak bukan coklat malam pertama eh


nak tak? nak tak? hehe..mane boleh kita kan tengah mendiet..hampeh!

P/S : ini bukan losyen malam pertama. entry ni sekadar kesengalan di malam hari je. sekian thank you, i love you.hohohoho


3 comments:

  1. hohohoho..
    nak cokelat tuh!!!hihi

    p/s:it's ok la..ponin2 pale je nk wat fonts tu...huk3..neway,tengs coz datang blog Comot;)

    ReplyDelete
  2. Aiii akk hari2 mai blog cik yaya tau,bukan pasai tgk tajuk entri ko yg mcm tut tu..
    Apapun hari2 kena wangi dan cantik yer,bkn mlm pertama jer..sekian.

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^