17 January 2011

keputusan teka teki tadi jeng..jeng..jeng...

Assalamualaikum,

aduh tiba-tiba aku terasa bodoh pulak. sebab tajuk tadi memang dah menunjukkan aku rezeki murah kan. means dah ramai la tahu jawapanya ape. apa ke bengap aku ni. hahhaha tapi tak pe lah besh gak buat teka teki ni. korang nak skit komen2. aku suka!!

so jawapanya mestilah aku dapat topup tu..setelah 30 minit aku dapat topup free RM3 tuhh..hehe aku siap tak percaya lagi. yang jadi mangsa aku si muncit tu lah. dlm hati ingtkan dy yg topap nak jaga hati aku punya pasal. tapi tidak..sebab dah macam-macam ugutan aku bagi kat dia. kalau dia tak ngaku badan dia akan gatallah malam ni. kalau dia tak ngaku gigi dia semua patah la.hahahaha tapi dia tetap dengan pendirian dia yang dia tak topapkan. so sahih la maybank yang topap kan. cuma lambat skit. jam kot! hahaha..

jadi yang lima terawal komen 'cik yaya dapat tadi' akan masuk bloglist aku lah. suka tak? suka tak??

tapi si muncit lagi besh. disebabkan aku telah memfitnah dia dengan ugutan yang rakus maka aku telah share top up RM 5 dengan dia. melompat-lompat dia suka. hahahaha ( melompat tu hiperbola je)

terima kasih sebab sudi teka teki dengan aku. lain kali aku buat teka-teki lagi eh!! korang memang rawkss la!

4 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^