31 January 2011

GENG BLOG PINK: terima kasih kepada yang.....

Assalamualaikum..

mesti korang tertanya-tanya aku berterima kasih kepada siapa. hehehe jeng..jeng..jeng...aku berterima kasih kepada semua geng blog pink la. samada yang dah lama join...atau yang baru join. semalam je dah 5 orang yang join. gilalah. sangat tak percaya. sampai sekarang masih ada yang nak join. sedangakn geng ni aku tubuhkan bulan 12 dulu kot. hehe

aku rasa happy sangat sebab dah nak dekat 100 orang yang dah mendaftar. happy!! wink2..wink!!!


iklan: nak beli hadiah menarik utk yg tersayang...klik bawah ni


tanpa korang siapalah cupcake geng blog pink kat atas ni. hehe.. sekarang geng blog pink makin majuuuu beb. dah nak ada t-shirt. tapi semua masih dalam proses. aku harap yang dah menempah tu bolehlah bersabar.....sebab awal-awal lagi aku dah mention hanya yang sabar boleh menempah. harap maklum yeee..manusia yang buat baju bukan robot. hehe

dari geng blog pink ni lah yang kita berjumpa. dari geng blog pink nilah kita berkenalan. diharapkan persahabatan yang terjalin ini akan kekal selama-lamanya...hehe. baik gila ayat aku. tapi lahir dari hati beb.

TERIMA KASIH GENG BLOG PINK!

5 comments:

  1. nak join juga..ples come visit my blog...mcm mana yup nk join geng blog pink nie..

    ReplyDelete
  2. terharu sis yaya . tapi name alya ade ke ? haha

    ReplyDelete
  3. geng blog pink best, sayang GBP <3

    ReplyDelete
  4. nk join gak ! hee sory saye muke tak malu lak :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^