12 January 2011

GENG BLOG PINK : SEGMEN AKU DAN DRAMA KOREA


Assalamualaikum,

Kalini ahli geng blog pink iaitu cik mimi peony pinky buat segmen pulak. hehe segmen drama korea pulak. mana yang minat korea tu minat la. hahah mana yang tak minat macam aku ni, aku layan skit2 je lah. aku pernah tgok drama korea sampai habis tajuk

aku pernah tengok 2 drama korea ke jepun aku tak tahulah. 1st yang aku layan oh my girl. besh la jugak. sampai menangis-nangis jugak aku layan. haaa tulah pasal aku malas la nak tengok. sebab nanti sebaldi air mata aku.

cerita kedua yang aku layan ialah my fair lady. hehe aku tengok my fair lady ni pun sebab budak ni je. comel gila!!! rasa nak ciom-ciom jek! hahaha..



aku rasa korang mesti tengok gak cerita ni kan. hehe. boleh la..layan sikit2.

ok dah siap!! sebab aku tak berapa minat pasal drama korea so aku tak boleh nak komen banyak2 nanti salah. aku gak yang malu...hehe.. thanks mimi buat segmen ni ye...

so kepada yang lain kalau nak buat silalah klik SINI

8 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^