12 January 2011

.GENG BLOG PINK : design t-shirt GENG BLOG PINK yang palinggggg banyak undi!!!

Assalamualaikum,

okay. rasanya dah lama aku biarkan korang undi design t shirt geng blog pink kesukaan korang kan. so rasanya semuanya dah puas hati kan dengan pilihan masing-masing. tapi aku dah tentukan yang aku akan ikut majoriti. so majoriti telah mengundi design yang ini'

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
design B . dan design yang pertama di buat oleh Wan Hazel. hehe

so korang puas hati tak dengan keputusan ni? kalau tak puas hati tak pe. tak payah beli. sebab aku takkan paksa. hehe. may b sebab diorang pilih design ni sebab untuk yang bertudung leh la nampak cupcake tuh. walaupun lengan pendek still leh pakai inner. or cardigan ok gak. tapi kalau anda menjaga penampilan diri dari segi aurat aku nasihatkan tak payah sebab nanti korang marah-marah aku lak.aku malas nak gaduh lak. aku buat untuk pakai kat dapur je, memasak ke..tidur ke..hahahahah!!

untuk pengetahuan geng blog pink semua. aku dah dapat harga terbaik untuk t-shirt ini setelah 3 tender aku tolak. hahaha sesukaaa hati. takkan nak ambil yang mahal kan. mestilah murah. 

thanks a lot to mia a.k.a anailmuna sebab tolong dapatkan harga yang murah..she's my bestfriend.

so harganya setelah di tambah kos postage semuanya ialah RM 25!!!! murah kan. tadenyeee sampai RM 50 OK.. just RM 25!!!!!!!. tapi aku tak tempah lagi. aku akan tempah setelah semua orang bank in duit ok. 

so kalau nak beli ..TUNGUUUUUU..aku akan beritahu kemudian. fikir la dulu nak beli ke tak.

 TIADA SEBARANG PAKSAAN. HANYA UNTUK 
SUKA-SUKA. FAHAM..

hehe..aku pun tak nak susahkan diri nak buat t-shirt.aku hanya buat untuk orang yang betul-betul nak beli.aku tak ambil apa-apa untung pun.

36 comments:

  1. heheheheh nak gak kot... tapi utk ika , ika nak saiz besar bole?agak utk xxl ke... yeee?

    ReplyDelete
  2. suke. mmh harap design B menang! btl, sbb kasi nmpk itu cupcake. sbb itu simbolik pg GBP. maka, harus nmpk! ;) harge pon oke. maka, cik yaya, kompem! nk beli. ^_^

    ReplyDelete
  3. suka2....bila da cnfm nk wat..inform yer cik yaya....

    ReplyDelete
  4. wahh gud2..
    cantek3!! suke3!!
    smart3!! hihi

    latest entry : |SEGMEN AKU & DRAMA KOREA|

    ReplyDelete
  5. Eeee, if saya ada duit. saya mahu beli lah. hihi :)

    ReplyDelete
  6. hehehehe..i loiikkkeeeee....nak size baby-t..ngehhh~~ sesuke ati i je..hahahaha..

    ReplyDelete
  7. nak join jugak...tapi blog i tak pink

    hehe

    nak beli nak beli

    ReplyDelete
  8. comelnye..
    tp syu bkn geng blog pink..
    blog syu kaler biru..
    tp siyes mmg comel bju tu..~

    ReplyDelete
  9. even me bkn dr golongan blog yg
    brwarna agk pinky..
    tp me nk gak sbb design die yg B..hehhee
    suke2...cntik baju ni..
    ley gak kumpul baju wrna pink2 gitu..=)
    harga pown ok bg student cm me ^_^

    ReplyDelete
  10. Wahh~ Murah gilos! Shag nak beli even bukan geng ni boleh? Hehe :P

    Betul apa kata Sheila Rusly. Tapi, kata apa?

    ReplyDelete
  11. suka suka suka.....nanti bank in setelah ada duit *-*

    ReplyDelete
  12. @Shag
    jom lah join geng blog pink..hehe tak ruginyeeee

    ReplyDelete
  13. cik yaya: bila boley bank in duit nyerww?papew gtauw kt my blog uke,,:)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^