16 January 2011

genap RM 1000 dah. alhamdulillah

Assalamualaikum, RM

HAAAAA aku dah dapat rm1000 dari nuffnang ke? wallawehh..gila kaya kau. lepas ni aku nak bagi mak ayah rm 500 selebihnya aku nak shopping!!!! baeknya..anak sapa lah ni? tapi malangnya..korang semua dah terkena BLOG HANGIT. aku bukan dapat rm1000 TETAPI aku dah buat 1000 posts. baru seribu post dah nak kecoh ka?


tapi aku bangga . sebab bukan senang aku nak tulis 1000 posts ni . sebab memerlukan idea yang seperti air. korang bayangkan aku boleh dapat idea menulis masa dengar orang mengumpat. masa mandi. masa tidur. sungguh aneh kan.

korang takkan jumpa orang yang pelik macam aku sebab aku satu je kat dunia ni. muka aku tade copycat walaupun orang selalu cakap muka aku macam mek sayyidah. aku terima sebab mereka semua rabun dekat dan jauh. hahahahha!!

terima kasih kepada follower yang tak henti-henti follow aku. tanpa follower tiadalah 1000 post tu. sekarang dah 908. so siapa yang ke 1000 akan dapat hadiah. hadiahnya ialah jeng..jeng..jeng..tak murah tak mahal..topap je kot. hahahaha!

10 comments:

  1. Aaaaahh kiz di perdaya...haha...
    Hihi papepun..Tahniah weet weet!


    Jom sini,
    Apabila kau keluar kelas

    ReplyDelete
  2. hehehhee...tahniah cik yaya comel

    ReplyDelete
  3. Wahhh..tahniah..
    Saya pun baru 200++ je post..wuwuwuwu

    ReplyDelete
  4. Woah. Nak unfollow jap. lepas tu tunggu pengikut ke 1000 :P tak ikhlas betul. hahaha.

    TAHNIAH , Yaya sebab dah 1000 bebelan kat sini.

    ReplyDelete
  5. wah...da 1000..byknya...
    tahniah cik yaya..(~_^)

    ReplyDelete
  6. wowww...1000 kot!bnykkk tuu~tahniah2..=)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^