07 January 2011

follower ke 800. siapakah anda? haha

credit to mr.google
Assalamualaikum,

aku sebenarnya rasa nak tergelak pun ada. kenapa blog aku follower sampai 799. rasanya nothing special kat blog aku ni. kalau special pun sebab pink. hahahah dah nama pun pengasas GENG BLOG PINK kan. aku sayang sangat-sangat kat semua GENG BLOG PINK. tak pink pun sayang. eh apa sayang-sayang ni geli nyahhhh..

sekarang ni lagi 1 follower je nak 800. sebenarnya besh jugak follower ramai ni sebab barulah blog kita takkan mati dan melukut di tepi gantang. bukan nak berlagak sebab follower dah 799. Ben Ashaari rileks je follower nak dekat 7000.

aku betul-betul nak ucapkan terima kasih kat follower2 aku dan pembaca-pembaca setia blog aku. aku janji kalau ada masa aku akan terjah blog korang balik yang komen-komen tu. faham-faham la kan komitmen makin banyak. lagi-lagi lepas dilantik jadi AJK Rekreasi blok ni. hahahah sengal~

siapa follower ke 800 aku akan buat free review yahh! hehe

p/s: kita kena ingatkan diri masing-masing yang setiap orang mempunyai kelebihan dan kekurangan masing-masing.jadi marilah kita sama-sama memperbaiki diri. (takzirah malam jumaat..hehehE)

10 comments:

  1. alaaa.....nape me xtggu smpai nk ke 800??
    mst besh...hehehehe kn ms pinky??huhu

    ReplyDelete
  2. belog ini mmg best..dats y laa..=)
    sape la 800 tuu~hihi~

    ReplyDelete
  3. cayalah cik yaya toure. hahaha

    ReplyDelete
  4. fuiiyyyoooo....ramai giler...i pon tersangkak2...huhu....congrats dear...

    ReplyDelete
  5. @layla leman

    alaa same je dear..100 pun alhamdulillah

    ReplyDelete
  6. @nama.aku.lynn

    bukan ada pape yang besh pun. biasa jek

    ReplyDelete
  7. @nub

    hehehe apa caya2?? tak habis2 ngan yaya toure nya.huhu

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^