25 January 2011

febreze.ambi pur. glade.jade pun tak boleh lawan itu bau. hahahahahha~lama-lama aku boleh stroke , berikanlah aku power luar biasa untuk menutup hijab hidungku.


Assalamualaikum,

aku baru je lepas bermain dengan warna. terapi warna namanya. bahagia gila bermain dengan warna .kaler-kaler boleh menghilangkan tekanan pada hidungku.

aku ada masalah sebenarnya. tapi aku pendamkan je. masalah itu mengaibkan. tapii bukan aku yang bermasalah. adalah orangya. siapa? biarlah rahsiaaaa. ini berkenaan BAU. bau mulut? bau badan? bau rambut. owh kalau perempuan tak reti jaga bentuk badan tak pe. sebab aku pun tak jaga. tapi kalau perempuan tak reti jaga bau badan itu BERMASALAH.

serius aku cakap. lelaki mana yang suka badan perempuan berbau. tak malukah kalau badan anda berbau. mesti tak selesa kan. aku perempuan aku tahulah. kalau aku sendiri bau macam rasa dah tak lama je nak hidup apatah lagi lelaki yang berfikiran minyak wangi perempuan itu boleh meransang lelaki. tapi kalau bau badan bukan boleh merangsang tetapi MELOYAKAN

aku..aku..tatau nak cakap apa. aku rasa loya sekarang. korang takkan rasa apa yang aku rasakan sekarang. aku tak pernah bau 'BAU BADAN' sedasyat ini. inilah kali pertama .

aku dah guna bermacam-macam pewangi bilik untuk menhilangkan bau macam bangkai ni. tapi serius kalau owner FEBREZE,AMBI PUR,GLADE akan gulung tikar kalau diorang bau ni. hahahaah.sangat HIPERBOLA AYAT aku kan. tapi itulah kenyataan

aku dah guna cara paling halus untuk menyampaikan masalah aku ni. aku harap kepada yang terasa tu aku mintak maaf. cubalah ubah diri anda untuk menjadi wanita yang lebih ........entah. hahaahah

4 comments:

  1. sapa makan lolipop , dia yg rasa manisnya . haha .

    ReplyDelete
  2. perghh xley blah kalau ada roomate berbau camni hahahaha

    ReplyDelete
  3. aku pernah alami situasi macam ni; Si A ni kuat sangat bau badan dia tapi dia tak perasan sbb kawan2 semua segan nak bagitahu. Ada sekali kami kuar shopping tetiba jer kawan aku mengerutkan dahi. katanya "korang perasan tak bau apa ni? bau ni macam aku kenallah!" Rupa-rupanya si A memang ada dekat-dekat situ! Aku kesian pada si A ni sbb tak ada sorang pon kawan bagitau masalah ni. Oleh kerana aku bukan kawan dia takleh la aku yg cakap. Nanti heran+malu+marah pulak.

    ReplyDelete
  4. pnah jmpa org gni..tp x brani nk gtau sbb dia jnis yg xleh ble kite ckp ape je yg bleh wt dia malu wlaupn kite ckp slow2 je kt dia..siap mrh kite blik..ish3~ hrp dia sedar2 la..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^