19 January 2011

.fakta tentang cik yaya.

Assalamualaikum,

jam pukul 11.44 sekarang. aku baru lepas meeting dan makan maggi. lapar beb. harini kelas full dengan kena lompat jauh la . lari pancit la. gila lah aku boleh dapat best student cmni. malam dengan meetingnya. barulah macam belajar sikit. kalau tak duk menghadap blog comot ni je.

okaylah tajuk pun tentang fakta cik yaya kan. korang mesti nak tahu tabiat buruk aku kan. so aku nak reveallllll kat sini. siapa yang baca je tau. yang tak baca tatau la. tapi janjiiiii jangan bagitau orang lain okay! untuk kita-kita aja. hahaha

  • aku tak suka sayur tauge. sayur lain aku makan
  • kadang-kadang aku suka cium bau ketiak sendiri. hahahha pengotor kan
  • aku suka make up
  • aku suka perfume
  • aku tak suka orang yang badan berbau
  • dulu tak suka nescafe sekarang sedang berjinak-jinak
  • amat susah turunkan berat badan tapi amat senang naikkan berat badan
  • kalau aku marah memang nampak muka aku marah
  • suka buat mulut muncung itik, orang cakap boleh hanger baju mulut aku ni
  • kadang-kadang laser mulut aku ni
  • tapi hati aku baik
  • cuba nak puaskan hati semua orang walaupun hati sendiri bengkekkkk
  • aku suka makan benda-benda pedas yang gedik-gedik. not too hot ..so so..hancurr english aku
  • dulu tak suka pink tapi sekarang lu pikirlah sendiri
  • aku takut bercakap depan orang ramai tapi sekarang bakal guru so kena belajar
  • cuba untuk mencari sumber kewangan sendiri tetapi jarang berjaya
  • suka tangkap gambar tapi tak mampu beli camera
  • aku tak suka pemerintahan autokratik
aku dah sewel sebenarnya. ini merupakan satu terapi jugak sebenarnya untuk aku sekarang. supaya muhasabah diri sentiasa.. sentiasa update diri. jangan sentiasa di tokok lama. ada tak fakta aku yang sama dengan korang. jom lah share!

p/s: makan maggi ditengah malam adalah sungguh indah di kala kerja berlambak

7 comments:

  1. ahaa..nice ones =)
    tang suka bau ketiak tu yg xley blah..hehehe

    ReplyDelete
  2. Haip. Kita punya habit yg buruk. Suka bau ketiak sendiri. Bila pikir balik, macam 'Pengokor gila aku!'. Hahaha :D

    ReplyDelete
  3. haha.. 50peratus pasal yaya sme dgn diba... tang no 2 tu.. haha mcm hobi lak.. tp kne nyorok2 la.. hihi

    ReplyDelete
  4. woooo...no 2 tu paparan beranimatilah! hahaha..tapi jujur..30% ada yang sama gak ngan aku..:)

    ReplyDelete
  5. i reading about u... cik mas makin kenal yaya dah :)
    heheh...meh la jenguk blog cik mas pulak....

    ReplyDelete
  6. nape cik yaya tak suke tauge?? saya pun tak suka gak..tapi tak tau pe sebab tibe tibe anti ngh tauge..hahaha

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^