05 January 2011

.ejaan ibu bapa sebenarnya dekat je jauh.

Assalamualaikum,

Jam pukul 6.30 petang. aku sangat bosan sekarang. baru je tiga hari balik melaka tapi rasa macam

'boleh tak kalau nak berhenti belajar pastu kawen je ngan sesapa yang pinang aku.'

gila! hahaha sila jangan berangan. kau hanya ada lagi 3 semester je nak duduk melaka lepas ni berambus la kau ke tempat yang belum diketahui. hamboiii kasaunyaaa ayat. tulah sejak duk melakau ni ayat gua kasau sikit beb. sori la.

tadi masa dalam kelas pedagogi bm lecturer aku tetibaaa tanya soalan macam ni

'ejaan ibu bapa dekat ke jauh sebenarnya?

kita orang pun jawablah

'jauhhhhhh...'

lepas tu lecturer aku tanya balik

'eh? betul ke kamu ni? pada pendapat saya lah ejaan ibu bapa ni time siang dia jauh tapi time malam dia dekat.'

lepastu kteorang dengan mula selengenyeeeeee GELAK kuat2!! kenapalah lecturer aku ni fikir kreatif sangat. huhuhuhu.

pengajaran : korang faham tak kenapa ejaan ibu bapa tu time SIANG JAUH..time MALAM DEKAT..sila beri jawapan anda sekarang..hahhaah.

11 comments:

  1. guna makpak jaa lagi snang.haha

    ReplyDelete
  2. sengal..spe lect tu..meh kenalkan

    ReplyDelete
  3. makk aihhh..gelak golek2 nih..hahahha~

    ReplyDelete
  4. Hahah!Ape ek?Tak paham la kiz(wat2 tak faham)..hihi

    Jom sini,
    Back To School

    ReplyDelete
  5. patutla die jadi lecturer..hak3

    ReplyDelete
  6. erk. hahaha. siapla bakal2 cikgu macam kite ni eja cmtu aja budak2. haha

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^