25 January 2011

.deen hot fm reply comment aku la. hahaha jakun btol.

Assalamualaikum,

pertama sekali nak ucapkan terima kasih kepada yang wish annivesary aku. terima kasih doakan kebaikan untuk aku. aku pun mendoakan semoga pembaca blog aku akan dimurahkan rezeki dan nuffnang korang mencanak-canak naik. boleh tak doa camtuh?

ok korang kenal tak deen hot fm . alaaa DJ baru kat hot fm tuh. aku ni jenis melayan radio malam-malam. time tengah tension-tension layan la. tetibaaa aku terdengar satu lagu korea ni. agak menarik tapi malangnya aku tatau tajuk. aku ni bukan tahu sangat lagu-lagu korea ni. mmg buta korea la. tapi disebabkan keinginan ingin tahu tu berkobar-kobar puas aku godek2 kat laman web hot fm. tadeeee

so aku mengambil jalan berani iaitu comment kat wall post DJ yang tengah bertugas time. hehe so deen ni la.kalau nak tahu aku tanya apa tengok kat atas.

so kesimpulanya si deen ni tak sombong. awek deen jgn mara eh. ni bukan entry menggatal. cuma aku nak puji si deen ni sanggup melayan comment ntah pape aku tuh. okay la! kalau korang nak tanya pape kat deen ni tanya je. kalau dia ada masa dia jawab.HAAIP!!! INGAT AKU P.A dia ke pomot2..hahahaha


9 comments:

  1. haha . lawak la yaya . mesti time tuh melompat sakan ann ? hahahaa . fahammm :D

    ReplyDelete
  2. Keke. Soalan tu saja nak tanya ke atau memang nak tanya. Haha.

    ReplyDelete
  3. hensem kan mamat deen ni ?
    Auwww ! i loikee .. hihi

    ReplyDelete
  4. seriously deen mmg ta sombong. die mmg rajin lyn peminat. sengal kit mamat nih hehehe

    ReplyDelete
  5. haha..faham3~ pnah alami..teruja~ ^__^

    ReplyDelete
  6. kalau nak tau.. deen ni dulu blogger gak.. top juga dia zaman dulu.. sekarang ni walaupun dah top dia masih ingat blogger yang penah jadi kawan dia.. dennasour.terbaek.com

    ReplyDelete
  7. dye promote kan blog anda teros ^^ woa best nye =)

    ReplyDelete
  8. aah tu si mamat cekeding tu dah Update kat status dia..check it OUT!!!

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^