03 February 2011

DAH BOLEH TEMPAH T-SHIRT GENG BLOG PINK SEKARANG

TEMPAHAN SUDAH DITUTUP!! MAAF
Assalamualaikum,
Masa yang ditunggu-tunggu telah tibaaa, T-SHIRT GENG BLOG PINK dah boleh ditempah. Tapi sebelum apa-apa aku nak korang baca syarat-syarat kat bawah ni dulu supaya semua boleh berjalan dengan lancer. Baca dan fahami yek 



HARGA BAJU ADALAH RM25 !! termasuk kos penghantaran

Kalau berminat boleh tengok saiz  di bawah ni. Ukur betul-betul sebab kalau tak muat aku tak tanggung. Dan saiz yang terbesar ialah 3XL. So pilih la saiz anda dengan betul. Jangan bila dah dapat t-shirt  tak muat nak marah-marah. Aku tak nak perkara mcm tu terjadi. So kalau tiada saiz anda or terlalu besar or terlalu kecil . maaflah la. Aku tak dapat tolong. Ini memang dah standard saiz ye kawan-kawan.




ANDA BERMINAT UNTUK MENEMPAH SILA EMAIL DETAILS ANDA ke- babygorjes@gmail.com
NAMA    :
ALAMAT:
NO TEL   :
SAIZ        :

Sebarang tempahan disini aku tak layan. Hanya email yang aku layan. So kalau boleh sila ikut format yang  aku dah bagi ni. Just hantar details ok. Nanti aku bagi maklumat lanjut tentang cara pembayaran okay! Kalau boleh bayar bank maybank or cimb eh. Senang aku nak check online terus.

 HANYA UNTUK GENG BLOG PINK JE. 


p/s: aku faham ada yang tak dapat elaun lagi, ada yang nak guna banyak duit bulan ni.sebab aku pun pernah merasai pengalaman tu dan sedang rasai, so aku sarankan korang email details korang dulu. so senang aku nak bajet berapa orang nak beli. then mayb pertengahan bulan 2 aku akn minta bayaran. so korang bolehlah prepare awal2 dari sekarang. yang penting EMAIL ye sayang-sayang semua.anything just email aku,kita boleh berbincang. hehe


p/s :Assalamualaikum, perhatian kepada yang menempah t-shirt geng blog pink. yaya akan buat 2 sesi pembayaran. iaitu sesi pertama minggu hadapan 31Jan-6Feb dan sesi kedua 7Feb-13 feb. so kepada sesiapa yang nak bayar dulu iaitu sesi 1 sila komen kat sini okay. nnti yaya akan bagi cara 
-cara pembayaran minggu hadapan. tak paksa bayar sesi 1 TAPI...sesi 2 paksa eh. heheh


TEMPAHAN SUDAH DITUTUP!! MAAF

40 comments:

  1. kalo yg bkn blog pink xoley beli ke cik yaya..huhu

    ReplyDelete
  2. dalam 2mnggu ek?.means smpai cuti thn bru ye cik yaya?.....hoho..xtau bila duit nak masuk ne...hehehe.

    ReplyDelete
  3. tempah at cnie ta bole kerr cik yaya???

    ReplyDelete
  4. akak naakkk!! nt akk email..sbb xukur lg size nye..btw nk tny ni tshirt biasa or body fit??

    ReplyDelete
  5. nak ukur saiz dulu k...
    will transfer duet ASAP!!!
    excited3~~hehe

    ReplyDelete
  6. @zila
    sbau2!! jgn transfer lagi..email dulu.hehe

    ReplyDelete
  7. ouh.. chantekk arhh...

    eh tq ar approve sy msuk geng blog pink :)
    luv it.. you too

    ReplyDelete
  8. cik yaya! nnti baju tu.. ade potongan badan atau straight je? kalao straight buruk laa gamaknya ..

    ReplyDelete
  9. cik yaya cmne nk join geng blog pink..

    nak beli~~~

    email pliz

    ReplyDelete
  10. da bca tp boley anta gak erk wlaupuns sy guna yahoo??

    ReplyDelete
  11. HAHA,,sy da create gmail n da sent at cikyaya

    ReplyDelete
  12. alamak baju ni design cam untuk gegirl je pakai huhuhu

    ReplyDelete
  13. owhhh gile comel t shirt GBP nih..
    emm tapi cik ana mcm xde saiz je T___T
    cik ana punye chest 36/38..
    boleh muat ke??? uwawawa

    recent post : |baju bundle haram ke???|

    ReplyDelete
  14. yaya, x bals emel sy pon yg sy tnye sal no akaun nk bank in ni~~

    ReplyDelete
  15. cik yaya! sy pun peminat pink..
    err..er..cmne nk msuk group ni? boleh ke?
    *malu-malu auww!

    ;)

    ReplyDelete
  16. macam mana maw buat pembayaran? nnti gtaw kat chatbox saya ea?

    ReplyDelete
  17. aduh lambat 1 hari mcm mana ni erkkk.msh dpt kh??1 hri je lmbt tuuu...

    ReplyDelete
  18. alaa..knp dah tutp tempahan..nak beli jugak..

    ReplyDelete
  19. ala, dah takde ke baju ni? bukak lah tempahan balik cekgu. hihi. ((;

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^