14 January 2011

.bila orang bertanya kita menjawab tak kira siapa layanan adalah sama.


Assalamualaikum,

tahu tak yang dah 888 follower aku. cantik kan nombor tuh. semoga blog aku semakin meriah dengan follower yang comel-comel dan hensem-hensem. dan semoga blogger baru semakin maju dengan blog masing-masing! kata-kata itu satu doa.

cukup part 888. sekarang aku nak kongsikan dengan korang soalan blogger yang ditanya kat facebook. rasanya soalan tu tak sensitif dan tak kena mengena dengan soal hidup atau mati. so aku nak kongsilah mana lah tahu aku boleh menjawab persoalan yang telah lama terbuku kat otak korang tuh.

soalanya berbunyi..woot..woot..

smartla the chronicles of yaya!!! ;)

nak tnya mcm na mau bt templates? n fonts tu? bnggung ni


dan jawapanya.

hye!! hehe..terima kasih ye ,
ttg template dan font comel2 tu yaya byk ikot tutorial kat sini
http://belog-cap-ayam.blogspot.com/2010/11/effect-gambar-dan-font-comel-untuk.html

blog amar ni byk tutorial yang best2!!

yaya tak reti buat tutorial..huhu tak pakar lagi..sorry ye..ini je dapat dibantu. hehe

HAHAHA!

sebijik sebijik aku copy paste kan facebook. malas nak taip punya pasal. so itulah soalannya dan jawapanya. mungkin yang lain pun tertanya-tanya soalan sama so itulah jawapanya.

aku suka belajar tutorial kat blog cap ayam sebab tutorial mudah difahami. bukan semua blogger yang boleh mengedit blognya dengan pengetahuan sendiri. tutorial blog adalah amat penting. dan pendapat aku lah blogger yang buat tutorial memang mantap lah! sebabnya hanya yang pakar main kod html je mampu buat tutorial. aku awal-awal tarik diri sebab aku mudah nak muntah kalau main kod html. hahahah!

so kesudahanya aku hanya buat tutorial pasal kecantikan walaupun muka tak cantik. 

jadi fakta untuk harini ialah
  • kepada yang baru nak belajar adjust2 blog silalah taip kat google search 'tutorial blog' or spesifikasinya lagi contoh 'tutorial hide shoutbox'
  • aku memang takde bakat nak buat tutorial. hahahah



last but not least thanks to majalah *REMAJA * sebab kamu barulah blogku semakin aktif!!

16 comments:

  1. tahniah cik yaya..ble la sy nk jdik mcm tu..

    ReplyDelete
  2. hehe.bila nak buat tutorial car nak men bola?? hahaha

    ReplyDelete
  3. :):):)
    ok ler tu
    terbaeekkk!!!!

    singgah dari mknace unlimited

    ReplyDelete
  4. Haha. Shag himpunkan semua tutorial yang Shag pernah buat kat satu page di blog. So, kalau ada orang tanya macam mana buat itu ini, Shag suruh tgk koleksi tutorial tu. Shag simpan semua link kat situ :P

    Entri terbaru Shag : Fibroid Kandungan. Bahaya atau tidak?

    ReplyDelete
  5. tp ur blog mmg style. simple tp kemas. tu sebab org tnye tuto tu kot. hehe

    maybe nnt leyh wat tuto blog pink. hehe

    ReplyDelete
  6. Hye Cik Yaya! :)
    Comelnye blog pink dia (macamlah baru first time datang, padahal dah slalu stalking diam2 HAHA)

    ReplyDelete
  7. wah,,cantik blog ni:)

    anyway..yaya,,macam mana neyh,,tolong...nak wat cute font tp siyesly xjdk..dah ikut tutor pn xbpe nk phm..

    i need ur help ASAP sbb nk join contest ni...
    hope u don't mind helping me..ok?tengss

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^