03 January 2011

betulkah kalau awek blogger memang gedik ke?

Assalamualaikum,

Haaa! jangan nak cepat-cepat melatah. aku baru tulis tajuk 'GEDIK' skit dah sesak napas korang. jangan...jangan melatah..eh opocotpakwe- kau -skandal- aku! aku bukan apa kadang-kadang bukan kat dunia realiti je kita boleh jumpa macam - macam jenis orang. tapi dalam dunia blogging pun boley what. contohnya orang yang unik ialah aku lah. dalam dunia blogging ayat bajet gengster jek. tapi sebenarnya dunia realiti aku adalah pendiam tapi bila datang sawan aku. GILA lah..hahaha

contoh sawan aku ialah

-gelak kuat-kuat kat cafe macam tadi. cerita pasal bola dengan kawan mengalahkan lelaki. tapi kalau perempuan cerita pasal bola mesti sebab kehenseman la..bukan sebab keterroran..hahaha.


cakap pasal awek blogger GEDIK ni..aku sebenarnya terbaca entry-entry BEN ASHAARI..whoaaa sapa tak kenal mamat ketul-ketul ni. (maksud aku badan dia berketul-ketul). tadi aku baru terbca 2 entry dia yang bagi aku memang tahap gaban la lawaknya.hahaha korang baca lah. klik link kat bawah ni

mat bunga
teddy bear

dah baca? hehehe tak sangka dia sanggup tangkap gambar macam tu semata-mata nak tiru gaya awek blogger..serius bila aku tengok gambar tu aku terbayangkan awek-awek blogger ni gedik..alaaah termasuk lah aku. tangkap gambar kepala herot2..mulut herot2..mata besar2..hidung kempis2..naseb baik kempis..kalau kembang2..hahhaa jatuh bursa saham.

ini antara gambar gedik yee (teknik tutup jerawat dan hidung kembang)


so apa pendapat korang, betulkah awek blogger ni gedik sebenarnya?? hahahha

p/s:  jangan mara. entry suka-suka peace

19 comments:

  1. haha. gedikkzzzz. jgn over sngat sudahh. hhaa

    ReplyDelete
  2. Gedik tak melampau pun. Dah semula jadi awek awek ni posing manja2 gedik lagu tu. Kalau tak, tak kan semua awek pose cara yg sama. Ye dak? Kiki ;)

    http://shagcomot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hahahahaha..ala, lelaki gak yang sukaaa...dorg buat gaya2 cam tu pun untuk tatapan readers jugak kan..eheeeeeeeeeeee lalalalaaaaaa

    ReplyDelete
  4. hahaha...berdasarkan gambar ni, kamu memang gedik...opsss...hahaha(sambung gelak sebab terasa diri ini pun gedik juga, baru pas gedik tadi...hahaha...gelak lagi)

    ReplyDelete
  5. gedik tu luas definisinya... hehehe...

    ReplyDelete
  6. @Shag yelahh takkan nk pose cara sama jek kan??hahah

    ReplyDelete
  7. @ada mokhtar

    wah2..cigu kalau komen..siap definisi bagai..

    ReplyDelete
  8. comel laa kak yaya . hihi . kalau tak gedik lgsg bukan pmpuan laa .. gedik comel takpe . hahaa.

    ReplyDelete
  9. gediks biar btmpat xpe, yaya...mimi pun slalu buat gak...hehehe

    ReplyDelete
  10. salam yaya~

    hehehe.. xtau nak ckp mcm mna.. sbbnya kalo takat gmbr aje yg gedik2 ok aje.. hnya yg xok perangai gedik2.. :)

    ReplyDelete
  11. tahniah cik yaya..kamu menang giveaway shawl ayucinta..=)

    ReplyDelete
  12. suke mamat ketul2 tu..huhu.
    ptutla bsing benau kt kafe td, cik yaya la eh..:P

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^