25 January 2011

awak, dah 3 tahun 2 bulan la.


Assalamualaikum,

kalau tengok gambar pun korang dah boleh teka tentang apa kan. tak nak lah cerita panjang-panjang sendiri faham la apa yang 3 tahun 2 bulan tu. hehe.pejam celik.pejam celik dah 3 tahun. lama gila. tapi aku tak gilalah 

jangan dengar cerita-cerita orang. kita buat cerita kita sendiri je ye. kita sendiri yang sedang melalui pengalaman tu. so laluinye dengan tabah dan terima apa sahaja kemungkinan dan ketentuan. kalau itu jodohnya takkan ke mana. pi mai pi mai tang tu gak naaaa..

selamat ulangtahun ke 3 tahun 2 bulan muncit. =)

7 comments:

  1. Alolololo~ Moga terus berkekalan lah korang. AMIN!

    ReplyDelete
  2. happy annivesary..

    semoga sampai ke jinjang pelamin.
    amiin. :)

    ReplyDelete
  3. yea..org hnya pndai kata..kamOo yg mlaluinye..mOga terus bhgia..

    ReplyDelete
  4. sweet!!nk domo dear hehee
    kem slm kt buncit..eh2 xde r hahaa

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^