18 January 2011

.aku suka gila lakonan ashraf muslim dalam filem AKU MASIH DARA

aku suka dia pakai kopiah je. lagi hensem
Assalamualaikum,

perkataan pertama yang keluar dari mulut aku ketika tengok filem aku masih dara ialah. whoaaaaa!! gila ah.dan perkataan pertama yang terdetik dalam hati masa lihat Ashraf Muslim berlakon sebagai Firdaus dalam cerita Aku Masih Dara ialah tak terkata apa-apa sebabnya lakonanya memang menjadi kali ni. bukanlah aku nak cakap yang  lain tak jadi tapiiiii lakonan yang ini lain dari yang lain.

aku pernah tengok jugak dia berlakon watak ustaz dalam cerita lain, tapi watak dalam filem Aku Masih Dara adalah yang paling...paling....sesuai!! korang tak pernah tengok aku puji lebih-lebih kan. haaaa harini hari baik punya sebab aku memang tengah tergila-gilakan Ashraf Muslim sekarang. ko bagi lah hensem macam tom cruise dah tua ke? brad pitt dah tua jugak aku tetap pilih ashraf sebab aku sukalah!

aku yang terlebih menghayati watak masa tengok cerita. so aku amat menyarankan korang semua tontonlah filem Aku Masih Dara sebab tak semua filem melayu yang aku boleh puji macam ni. kalini ada unsur nasihat dan boleh menyedarkan diri masing-masing. bagi aku cerita hantu kalau sekadar untuk tonton gelak-gelak boleh la. tak membawa apa-apa mesej pun. silalah bukak mata!! bukak hati!! then buat filem selain filem hantu.

kata-kata untuk Ashraf Muslim, semoga terus maju dalam lakonan dan lakon la watak yang rasa sesuai dengan diri. keep it up! (bajet dia baca jek)

p/s: kalau 'abg' ashraf muslim terbaca blog adik yaya ni. komen la skit. hahahahahahhahah!!! GEDIK! jangan ada orang berlakon jadi ashraf muslim pulak sudah..komen entry ni. keciwaaa aku.

1 comment:

komen anda begitu berharga~ ^__^