02 January 2011

.aku isytiharkan tanggal 2 januari adalah HARI MALANG SEDUNIA. sapa kau?hahha

Assalamualaikum,

kini di bilik baru, roomate baru, katil baru ,meja baru, almari baru, semuanya baru. tapi korang semua tahu tak! SAYA PUN ADA HENPON BARU. tapi saya bukanya gembira ada henpon baru. sebab henpon lama saya rosak setelah berenang-berenang di muara air. sakitnyaaa hati. jadi aku isytiharkan harini HARI MALANG SEDUNIA

hati dah la sayu je nak pulang ke melaka tercinta tapi dalam perjalanan nak ke Melaka tu boleh pulak henpon aku buat hal. rosak. semuanya sebab sebelum aku nak bertolak pergi tandas jap. letak la henpon kat hujunggggggg singki..lepas tu ntah macamane..dah TAKDIR henpon kesayanganku teringin nak mandi air dalam besen yang berisi clorok itu. tapi sikit je beb kena air. tapi rosaknyaa mengalahkan kena rendam 10 hari. geram tak..gerammmmmmm..

tapi mujurlah aku mempunyai ayah yang baih hati. sanggup belikan henpon baru untuk aku. huhu terharu beb..tapi aku jenis tak tunjuk depan2. tak reti. mana tak terharunyaa..henpon ayah aku rosak pun dia tak beli baru..siap tukar-tukar dengan adik aku je. tapi henpon aku rosak terus beli. aku tak mintak. tapi tulah kasih sayang seorang ayah ialah satu benda yang unik. hanya aku yang boleh rasakan (termenangis..tetttttt)

okay-okay lap hingus...shrekkkk

aku sedih la. yelah mood sekarang tengah macam down.tak dapat roomate yang seperti diinginkan tapi aku bersyukur roomate baru aku ni okay je orangnya aku pasti setiap perkara ada hikmahnya, aku terima dan aku belajar menerima.

dan lagi satu hal yang membuatkan aku malang harini ialah masa ondaway ayah aku nak hantar aku ke melaka boleh pulak...borak...borak ngan ayah tak sedar simpang nak masuk ke ayer keroh terlepas..kan dah buang masa nak kena masuk je jasin bagai.huhu kesian ayah aku drive lama-lama. kalaulaaahhh aku berani drive..aku sanggup drive dari bentong ke melaka..tapi tulah. aku ni pengecut

okaylah cerita panjang pulak harini.aku cuma nak doakan semoga semester ini berjalan dengan lancar.dimurahkan rezeki.

p/s: rindukan keluarga sekarang.

6 comments:

  1. belaja mne cik yaya..mungkin kite satu tempat blaja!

    ReplyDelete
  2. x pelah..ade hikmah smua tu blku k!think positif je la cik yaya..=)
    have a nice day!

    ReplyDelete
  3. windu kammooo juga...naikkn lgi pointer smpai da x boley nk naik da k!!!
    xmo r sedey2..aku de nie...wakakakakakakka!!!!!!
    pepepown..promote r blog aku ari2...!!!

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^