01 December 2010

.tips mata cantik macam saya.

Salam.
HAHA sila gelak macam ni dulu.HAHA. statement tak boleh blah kan. tips mata cantik macam saya. gila lah statement. tapi kalau korang ikut tips aku ni mmg akan cantiklah mata. tak perlu pakai garnier yang ada bola-bola tuh. tak perlu pakai krim untuk hilangkan eye bag. tak perlu urut-urut mata tuh.

wah . tips apakah ini. macam menarik kan. mesti korang teringin gila nak tahu apakah tips yang aku buat selalu untuk menjaga kecantikan mata ala-ala arab. hahaha.

tapi ingat korang kena buat tips ni tiap-tiap hari .kalau boleh sejam sekali. mesti berkesan. kalau tak nak ikut pun tak pe. yang ni perempuan boleh ikut. laki pun boleh. semua orang boleh buat. tiada kesan memudaratkan. adoii dah macam promoter la.

tipsnya ialah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

okay! cantik tak mata korang? cantik tak? cakap terima kasih kat aku cepat!!


 

16 comments:

  1. ala kak yaya ni..owng punya excited nak taw pe tips die...die bg pic harry hop ade berlebihan mata lak..ades~~

    ReplyDelete
  2. @fatihah

    hehe..mane la ade tips ape2 dik..akak pakai je pape..

    ReplyDelete
  3. @SweetyMui2

    hahaha makin pening,,makin chantek mata

    ReplyDelete
  4. amboi cantikknya mata dia tuu.ggrrrrrr

    hihi :p

    ReplyDelete
  5. adusshhhh... joling mata akak ni dik weyyyyyyyyyy

    ReplyDelete
  6. perpinar2 mata nih!! ingatkat tips eyeliner ke ape ke...cis.. :)

    ReplyDelete
  7. @Marsha~

    hahah dah cantek mata tu kak..hahha tgok la lame ag

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^