09 December 2010

.tips bibir cantik dan sihat.


Assalamualaikum..

hamboii..hamboiii korang kan kalau bab nak chantek..cepat jek kan. hehe..kalau tak takmo pun singgah blog cik yaya ni. cuba tengok bibir kat atas ni comel je..kalau laki tengok mmg meleleh la..korang mesti nak bibir sihat dan cantik kan.

tapi..tapi..tapi..kan..untuk bibir yang sihat dan cantik ada amalan zikirnya..dan ianya berkaitan dengan 2 haiwan! nak tau?

buaya


                                                         
biawak

apa kaitan buaya dan biawak ni. haaaa kalau nak tahu cuba korang sebut 'buaya biawak' tanpa henti sebanyak 10 kali .tengok lepas tu bibir korang cantik dan sihat tak?

selagi tak lepas sepuluh kali mmg takkan cantik la bibir korang..

so start now!!
'buaya biawak
'buaya biawak
'buaya biawak

tapiiii jangan sampai tersasul tau..mesti jelas2 dan cepat..

 

22 comments:

  1. haha..
    awal2 lagi dh tersasul..
    x cntik2 pon bbr kite~hehe

    ReplyDelete
  2. erk?
    konpius.
    ade kaitan ke yaya??
    =.="

    ReplyDelete
  3. oooo...sudah tukar ek..dulu org sebut aeiou..skarang boya bewak...

    ReplyDelete
  4. bengkak bibir aku sebut bnyk kali. haha

    ReplyDelete
  5. KEJAMNYAAAA saya bersemangat sangat dah ni wuuuuuu

    ReplyDelete
  6. @Liyana Lunia.

    hahaha mane ade kejam..try la dear..hhahaha

    ReplyDelete
  7. huhuhuhu .boleh pakai ke tips niyh hehe ;)
    tersasul sudaa ^^

    ReplyDelete
  8. gile tersasul2 nak sebut jelas2 pastuh laju laju plak...
    tergeliat lidah dan bibir2
    memg menyihat en bbir betul
    hahaha

    ReplyDelete
  9. dengan lancar menyebutnya..muahahaha~

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^