12 December 2010

tandas awam kotor, apa pendapat anda?


haaa yang laki-laki jangan buat adegan ni. aku sekeh korang
Assalamualaikum.

hari ahad yang sungguh meruntun jiwa..sebabnya aku akan cerita entry lepas ni. pasal jutawan kesayangan aku tu lah. huhuhuh. sekarang nak cerita pasal pengalaman aku dengan tandas awam. kalau nak cerita pasal tandas awam ni memang buat aku tak selera bila ingtkan peristiwa semalam. huhuhu..

semalam pergi kepci, then tiba-tiba perutku memulas. pastu aku bergegas la ke tandas. tiba-tiba!!!! oooemmmgiii ada seketul makhluk di tepi penjuru lantai. korang bayangkanlah benda apakah itu, yang boleh membuat korang mual. adoiii memang tandas awam perlu dikaitkan dengan kotor ke. kan tandas bersama. tolonglah buang kat lubang sepatutnya. memang terbantut la proses pelawasan aku .huhuhu aku rela tunggu balik rumah.

yang aku sangat pelik kenapa makhluk Allah tu sanggup buang kat bawah. lepas tu bukan nak buang ke apa ke. dibiarkan je menjadi bahan tontonan orang. wa cakap memang itu olang tala otak looo!! bodoh punya orang. aku dah macam fobia pulak nak pergi tandas awam pasni..

lepas yang jenis tak reti tarik pun satu hal lagi. susah sgt ke nak tarik dow! geram haku. maaflah terpaksa guna bahasa kasau. bagi korang betul-betul menjiwai cerita aku ni. sendiri punya najis sendiri tanggungjawab la. aku pun bayar tax apa.

ok la rasa geli la pulak buat entri ni. korang ada pengalaman besh tak dengan tandas awam. meh cerita skit. aku nak tau gak



 

6 comments:

  1. dah xsempat dah tu,,,tu y buang kt bwh kot,,ahha,,yark,,,,geliiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  2. nice post!!
    juz nk ajk join blog sembang kencang : www.fdausamad.blgospot.com
    bace 4-5 entry sure ketagih...blog brader ni memang betul2 awesome!!

    ReplyDelete
  3. tandas mmg tempat yg kotor?? betol x..
    http://jomblogger.com/blog/

    ReplyDelete
  4. i pnah g tandas awam kat slim river..pnya la bersih..siyes bersih..free je...tu je la tandas awam terbaik...tp, kne bayar si ggt! hehe

    lawati - sedih dan pilu

    ReplyDelete
  5. sememangnye tandas awam kotor terutamanya di tganu..kt stesen bas..hurmmm


    tuan blog:ɐɥs+ɐɟ
    url:http://comelpunye.blogspot.com/
    reffered: jumpe kat fb/ipgm blogger

    ReplyDelete
  6. oh ya...
    saya ada join contest blog pilihan malaysia bagi tahun 2010.. harap dengan kesudian pihak tuan blog dan blogger yang lain utk undi blog saya ye...

    saya sertakan linknye:
    http://bpm-undi.blogspot.com/

    Kemudian, cari kumpulan ke3, no 100.. dan undi ya..
    tarikh tutup untuk undi: 17/12/2010

    TERIMA KASIH ;)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^