15 December 2010

sudah semakin faham dengan konsep dan prinsip kebosanan yang sebenar-benarnya

Assalamualaikum,

tajuk panjang gila. gila pun tak panjang tajuk. okay faham tak maksud yang ingin di sampaikan. hanya orang  yang betul-betul memahami konsep kebosanan je yang boleh membuat ayat seperti aku tadi.

kandang-kandang. eh kadang-kadang la.duduk saje pun penat, belajar saja pun penat. bila dah kerja nak belajar balik..beshnyee kalau dapat belajar macam dulu..pastu kalau yang belajar pulak. beshnyaaa kalau dapat kerja cepat..boleh dapat duit bulan-bulan. sepatutnya kita kena terima setiap peringkat dalam kehidupan kita. jangan nak melompat-lompat tak tentu pasal. mana boleh berjalan dulu baru merangkak..hahahhaa.

kalau duduk rumah je terperap je cuti sebulan ni. bukan duit yang makin bertambah tapi lemak yang makin betambah. dah makan fully support kan.

weh korang bagi la aku idea nak penuhkan cuti aku yang tinggal lagi 2 minggu ni. supaya aku boleh buat sesuatu yang bermakna. aku dah ketandusan idea untuk memperkembangkan bakat dalam diri aku ni.

hey!

korang wanita yang gojes lagi chantek, lelaki yang hensem lagi macho. silalah komen kat blog saya sekarang sebab saya dah sewel`

p/s: PASS sudah terbukti cik yaya sudah mereng tahap tenuk! hahahaha

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^