22 December 2010

.style your hijab contest.


Assalamualaikum,

Okay aku excited gila nak masuk contest ni sebab ianya tentang hijab-hijab ni. suka sangat-sangat. dan yang paling unik ialah blogger lelaki yang buat contest ni. kalau baca syarat-syaratnya adoiii serius agak takut gak nak masuk. yelah aku ni nama je bertudung tapi belum bertudung dengan betul lagi terjojol sana terjojol sini. aku sedar au masih belum sempurna dalam berhijab. eyh dah macam sesi luahan hati ke hati pulak.

okay kalau korang nak join dan baca syarat-syaratnya yang ketat itu silalah klik sini eyh

so aku pertaruhkan gambar-gambar kat bawah ni,
(penganjur tak hadkan berapa keping gambar so aku letak banyak-banyak biar dia pening pilih..hahahah jahat gila)






okay selesai letak gambar-gambar now nak tag 3 orang hijab fashionita..hahahah
anith
butterflyana
gadish lolipop
misa sakura
aja
semua GENG BLOG PINK boleh? hahahah


13 comments:

  1. mula2 kita dah fikir lain bila baca lelaki yg buat contest nih..heheh tapi bila baca syarat2 dia,oo ok,bagus...boleh berpurdah lagi...eheee menarik nih

    ReplyDelete
  2. as'salam..thanks for joining ! wish u luck then ^^

    ReplyDelete
  3. kuang kuang kuang.. saya mana da banyak shawl baru nak digayakan. my selendang semua dah out of fashion daa. huhu sedeyhh

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^