08 December 2010

.sein dan nana bercerai.

Assalamualaikum,

haaaihh kalau baca tajuk di atas memang ngeri kan. memang diorang pun terkena sumpahan. huhu. takdir menentukan segalanya. aku malas nak jadikan blog aku ni blog gossip aku cukup tak suka. tapi disebabkan aku suka sein berlakon dalam cerita adamaya so aku tulis la sikit.

punca penceraian tu mmg aku malas nak amik tahu sebab kita tak tahu cerita sebenar so jangan buat-buat cerita. di harap mereka boleh la rujuk balik demi anak-anak.kesian anak baru umur 3 ,4 tahun. .please la jangan buat keputusan untuk diri sendiri .be matured. wahhh macam orang dah kawen la pulak.

dan sekali lagi. aku malas nak cerita panjang. takziah untuk mereka berdua.


 

1 comment:

  1. artis yang masuk sehati berdansar ramai yang ceraikan?

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^