21 December 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN

Assalamualaikum,

Thanks cik mas sbb tag yaya. ini segmen cikgu hakim, jom berkenalan.
(nape aku tiba-tiba blur nak taip ni huhu)

Okay lets start da game,

Apakah status anda
Status aku ialah in a relationship..haha speaking gitu..dengan budak muncit.

Ceritakan tentang diri anda
Nur Hidayah binti Hainan,pahang,IPG KPM,anak sulung dari 5 beradik. cita-cita??? hahhaa cikgu lah! dah nama pun belajar kat institut pedidikan takkan nak jadi dokter hahahaha

Ceritakan tentang blog anda
Blog aku simple,konon comel, tiada apa-apa yang istimewa selain komen-komen pembaca yang membina

Pandangan tentang dunia blog,
dunia blog memang besh

Nasihat pada rakan yang baru nak buat blog
jangan terkejut kalau baru buat blog setahun tapi follower baru 10 orang. hehehe bukan senang nak cari pembaca setia. 1000 followers belum tentu menjamin 1000 orang pembaca setia blog kita.so carilah kelainan untuk blog anda

Keunikan pada blog anda
aku ni pandai nasihat orang.tapi blog aku aku pun ntah mana yang uniknya...maybe GENG BLOG PINK yang buat blog aku unik sikit..hahaaha

Sampai bila aku akan berblog
sangat susah jawapan yang aku nak bagi sebab aktifnya blog ini bergantung kepada sokongan pembaca lah. kalau takde orang baca pun aku tetap akan menulis sebab blog ini ibarat pakweku yang kedua.so jawapanya sampai aku tiada kat dunia ni lah.



11 comments:

  1. tersentap ngn jawapan cik yaya
    "dah nama pun belajar kat institut pedidikan takkan nak jadi dokter hahahaha"

    yup..btoi2..tetiba nak jadi doktor..tapi bolej jeh..hehhehe..

    salam perkenalan ya bakal pendiidk..nanti jangan jadi cikgu garang2 tau..

    ReplyDelete
  2. cik yaya.jalan2 smbil join segmen ben:P

    ReplyDelete
  3. ooowwhh..asslamualaikum cikgu!! seGeng la kite!!

    ReplyDelete
  4. bukan senang nak cari pembaca setia kan ? ehek

    ReplyDelete
  5. @:Cikgu Akim:

    hoho jgn sentap2..aku gurau2 je beb..huhu

    ReplyDelete
  6. @Encik Tikus

    betul2..lagi2 pembaca setia macam si tikus ni..hahaha

    ReplyDelete
  7. Tadaaaa...kiz datang ke sini....da kenal kan kita?hehe...

    jom sini,
    www.kizgarden.blogspot.com

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^