17 December 2010

.rasa macam nak buat geng blog pink la ada sapa2 mau join?



Assalamualaikum,

selamat malam semua, jam dah 11.57 tapi mata masih tak nak lelap. haiihhh alamatnya jadi burung hantu lagi lah malam ni. hehe. itu dah jadi rutin harian blogger macam aku ni. bak kata muncit go blog! HUHU. sampai hati.

dah tengah-tengah malam ni .idea aku tetiba datang mencurah-curah. ehh bukan idea kotor hokay! tapi satu idea yang aku rasa macam comel la pulak kan. iaitu aku nak buat satu group or geng yang dinamakan 'GENG BLOG PINK!' memang bunyinya gedik. tapiiiiii aku selalu blogwalking kan. kebanyakanyaa blog perempuan-perempuan ni semuanya gurly-gurly you...pinkish-pinkish..suka benau aku tengok. geram beb. kadang-kadang rasa tercabar la pulak kan.

so tetibaaaa idea aku datang malam 17 disember 2010 ni nak kumpulkan kesemua blog-blog yang berwarna pink di malaysia ni. kalau yang berminat je lah. aku akan lakukan sesuatu la bila dah kumpulkan semuanya. mayb aku akan review blog korang. komen-komen sikit. tak pon kita boleh jadi adik or kakak angkat ke. xcomel ke camtuh?hahaha

tapi janganlah pinggirkan blog yang tak berwarna pink tu. kalau ada pink-pink skit pun boleh. so kalau ada yang berminat dalam 10 orang baru aku jalankan segmen geng blog pink ini ye. so adik-adik pink...kakak-kakak pink semua kalau berminat tinggalkan komen yang munasabah ye..dan pada yang tak berminat dan rasa macam nanti korang jadi gedik kalau join geng ni silalah jangan komen. nanti kecik hati aku. aku sumpah korang jadi kodok! hahahaha
semangat gila pakai shawl pink sume.

p/s : mintak-mintak la lebih 10 orang..amin..amin...


31 comments:

  1. haha. shutbox pink bole join x?
    haha

    ReplyDelete
  2. blog saya merah~ btw... nie junior kat maktab.. tahun depan i balik maktab leh laa geng2 mekap~ yeya

    ReplyDelete
  3. haha , bole jugak !
    addict to pink nie !
    hahaha :)
    like u idea ! hehe

    ReplyDelete
  4. cik yayaaaaa..
    aJa nk joinnnnnnn!hee..semangat nih...
    hope sgt jd...

    ReplyDelete
  5. comel comel. pink gtewww, ;) nak joinnnn, ehee

    ReplyDelete
  6. sokong sangat kalau nak buat group tuh..'GENG BLOG PINK'!!!!jyeahhhh..likeee it :)

    ReplyDelete
  7. @ainatiqa

    hehe..idea di tengah malam kan fresh...hehhe tungguuuuu

    ReplyDelete
  8. sy juga nak join! dan sy juga blogger pink! :)

    ReplyDelete
  9. perempuan saja? lelaki yg minat pink xbleh? haha

    ReplyDelete
  10. nak join jgk..ai pun blog pink!!!yeay!!

    http://aanie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. cik yaya... tadi kite baru tinggalkan url kat sebelah tu... kita boleh join jugak tak? cam ne nak tahu saye diterima jd geng? hukhuk...
    *mintak mintak dapat. giler pink nih.. ngeee~~~

    ReplyDelete
  12. cik yaya mok join bole???????????

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^