12 December 2010

' the power of eyeliner contest '


Assalamualaikum.

Join contest la pulak kali ni. hehe asik kalah je mana tahu kali ni ada rezeki menang. fuhhh amin..amin..tapi saya memang suka apa-apa contest yang berkenaan dengan mata. hahaha. lagi-lagi dapat eyeliner free cik tasha nak bagi. sapa tak nak kan. okeh kalau u oll semua nak join sila klik sini. kalau kat sana jelas sikit syarat-syaratnya.

gambar yang aku pertaruhkan ialah ini. 


yang ini dari sisi clear skit kot. 

okay! saya dah pilih satu gambar jek.takut nanti ada tak puas hati.hehehe aku guna eyeliner pencil mary kay je. eye liner ni memang best pekat. tapi kalau dapat hadiah cik tasha lagi besh.(hahaha ayat bodek)

okay aku kena terangkan sikit kenapa cik tasha pelu pilih aku sebab :

bukan senang nak melukis eye liner yang hujungnya muncung2 begitu bape kali repair bagi sama dua-dua bahagian dan nak snap picture supaya nampak kejelasan eye liner tu pun memakan masa.hope berbaloi la pengorbananku ini. dan boleh menambah koleksi eye liner terhebat!!hahahha

ok kalau ade sesape nak join jugak nak tunjuk kehebatan eye liner kamu silalah ke 

okay aku tag 

okay! done!!!!

12 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^