01 December 2010

.orang tua sambut hari lahir.

salam,
hari yang sangat indah.
dah nak berpuitis-puitis dah .haha mana tak indahnya. dah la tengah hujan lebat sekarang sangat indah la untuk mengulit mimpi. wah!! pandai gak aku buat ayat puitis selama ni kasar jek. kasar-kasar pun dalam hati ada garden okay!

sekarang ni aku tengah layan cerita nanny mcphee. yang baru tuh. orang dah lama tengok aku lewat perkembangan. baru nak download. sawan sikit sebab baru pandai download guna torrent. macam-macam cerita aku donlod. hahaha

okay la nak cerita pasal sambutan hari jadi orang tua. hahaha siapa lagi kalau bukan aku. i kan birthday gurll harini. dah 21 tahun beb. aku tak percaya la . dah dapat freedom key. hahaha kunci kebebasan. hahha.

sambutan kecil-kecilan jek kek sebutir dengan air teh o ais. mantap tak? hahaha anyway thank you so much kepada adik-adik aku yang comel-comel ni sebab berusaha jugak nak sambut birthday kakak korang yang makin berumur ni. uhuhuhu terharu kot. yang kelakarnya si hakim beria-ria lah ajak aku ke ruang tamu.'akak jom lah g depan' aku tanya la kenapa? sebab aku mmg kalau tade pape mmg duk dlm bilik je memerap sambil on9. so aku pun malas r kuar. selang beberapa minit dy ajak lagi. aku tak layan gak. sebab tade sebab aku nak keluar kan. hahaha then tibe-tibe nak ke tandas. ak dah nampak kek. dalam hati nak seprais konon.hahahah tak jadi!!

aku keluar tandas si hakim nak buat benda yang meletop2 tuh. tak jadi..!! tapi aku pura-pura terkejut je lah.hahahaha..poyo gila aku kan. tapi seriusly aku sangat terharu. dah 21 tahun baru dapat main benda letup2 tuh. kalau tak ,tak merasa pun. hahahaha selalu ada kek je

so ape kata korang tengok gambar je. sebab aku dah tak larat nak taip

ok ini mmg gambar paling mahal. selama ni tengok aku  mekap je kan. haaaa amik ko. natural beauty!

tak sampai 5minit dah separuh

benda ni lah yang aku jakun main tadi.haa

no motif

konon nak tunjuk skill tgkap gambar.yang pakar pun tak boleh wt cmni tau

si hakim gigi arnab!poyo jek

hadiah dari adikku

suke pink..gedik gila! haha

jam. supaya aku selalu bangun awal kot.hahah




sekian. sukanya hari ni walaupun keadaan agak.....hurmm.heheh peace!!!


5 comments:

  1. Salam .. happy birthday cik yaya ...

    ReplyDelete
  2. Eppy birthday cik yayaaaa...^^
    sy nk request nie approvekan FB sy ek..=)
    MiszIrny~

    ReplyDelete
  3. @Irny

    heheh thanks! dah approve dah sory2

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^