10 December 2010

.nama triffle yang terpanjang .

Assalamualaikum.

kali ini entry makanan ye. sebab entry kecantikan macam orang tak minat je. hahaha its ok. korang tak suka ye. kalini saya buat triffle. disebabkan nafsu makan yang melampau-lampau sehingga berat badan naik berkilo-kilo. xpe2 cuti ni je. balik hostel mmg diet ketat balik.

so kenapa nama triffle terpanjang? sebab saya masukkan kesemua nama adik-adik saya. nama triffle yang dibuat kali ni 'triffle yaya, syisyi, ecah, yana, akim' haaa amik kau. kalau aku letak nama aku je karang ada yang kecik hati. tukang kacau pun aku letak. sape lagi si hakim tu lah.

jadi tanpa membuang masa. jom tengok gambar je. sambil di ulas oleh saya.


inilah bahan-bahan yang diperlukan ye.




tengok wanita IT sekarang..tengah buat triffle sambil rujuk internet.hahaha

disebabkan buah stoberi kat bentong ni habis..so kiwi lah sbg ganti..huhu

inilah hasilnya..

rupa boleh tahan..

rasa tak tahu lagi ye..




selesai..kalau nak resepi kalau ada orang request baru buat entry baru,kalau tak malas lah..syok sendiri orang kata..hehehe.

 

11 comments:

  1. boleh tak kalau saya NAK MINTA RESIPI? kalau boleh nak suruh tayang bahan bahan sebab bahan bahan paling susah nak cari wuuuuu

    ReplyDelete
  2. makin bertambabah lapar..huuuuu:)

    ReplyDelete
  3. nmpak sedap larh triffle ne.. tp triffle tu apew ea? =)

    ReplyDelete
  4. @kai azmier

    hehe tatau la triffle ape ni..triffle suke hati jek

    ReplyDelete
  5. waaaa...bestnya cik yaya...nnt bt kat mlakau eh..
    cik yaya...kongsi la recepii...:))

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^