26 December 2010

mood ke laut. happy 3 tahun 1 bulan . minta maaf

Assalamualaikum,

Ini merupakan entry 3 in 1. untuk mood ke laut. happy 3 tahun 1 bulan dan minta maaf, aku nak minta maaf sebab jarang update blog sebab mood ke laut sekarang.

mesti korang nak cakap, kenapa nak minta maaf? ko sapa? popular ke?? heee tidak..aku nak mintak maaf sebab
-aku tak boleh aprove komen korang sekarang
-sebab aku jenis kalau approve aku suka terus blogwalking
-aku nak habiskan sisa-sisa cuti aku yang tinggal hanya seminggu je lagi

HAPPY 3 YEARS 1 MONTH DEAR!!
-gambar tiada sebab laptop rosak
-habis gambar yang saya peram dalam lappy tu selama 3 tahun
-sangat sedih.
-sebab itu mood ke laut.
-sayang, ayang minta maaf sebab tiada entry special seperti selalu.sebab gambar tiada jadi mood untuk buat entry lebur.

p/s : sekian terima kasih. janganlah segan-segan tinggalkan komen. =)

2 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^