15 December 2010

lelaki, perempuan, dan buah dot..dot...dot...

Assalamualaikum,

sekarang pasukan malaysia sedang berhempas pulas menendang-nendang bola ditengah padang. hehe pasukan vietnam pulak sedang berlari-lari mengejar bola. apa ke benda ko merepek ni. hahha nak jadi juru ulas sukan memang failed la ye kamu cik yaya. hahaha. ada ke cmtu nak jadi juru ulas sukan menangis hasbullah baca blog aku ni nyah. mintak maaf ye pak cik. aku bukanya nak cerita pasal bola-bola ni mak tak minat la. bola-bola ni aku letak perkara paling terbawah antara yang terbawah. kalau masa world cup pun aku tengok lagu tema dan jersey paling cun. hokay!



ok back to the topic. semalam aku skype la dengan mucit aku. korang kenal kan. tak kenal sila baca older-older post aku. malas nak show off bf aku ni. kang ramai terpikat. ngeh2..mesti korang golak besar kan. xpe2...

okay semalam skype la dengan dia. (ini teknik nak jimat ye,free je skype. kalau sms kena tolak 1 sen.membazir...) hahhaha sempat bagi tips lagi tau. masa tengah skype tu konon-konon nak mengadu domba ..ahhh mls r nak crite..korang baca je aku copy kat skype td..hahahah



 ~Mama Bear~: abg nak mkn prosperity burger
 ~Mama Bear~: huhu
 ~PaPa BeaR~: mknn mst byk giler bli
 ~PaPa BeaR~: hahaha
 ~Mama Bear~: mekdi
 ~Mama Bear~: hhuhuh
 ~PaPa BeaR~: uwaaa
 ~PaPa BeaR~: namo da
~PaPa BeaR~: gmuk mkn benda tu
 ~Mama Bear~: uwaaa
 ~Mama Bear~: nk jugakkk
 ~Mama Bear~: tak kire
  ~PaPa BeaR~: hahhaahah
 ~Mama Bear~: huhuhu
 ~PaPa BeaR~: xtakot ker syg obesiti thp tinggi
 ~PaPa BeaR~: nnnt kne darah tgi
 ~PaPa BeaR~: huhuhu
  ~Mama Bear~: yela
 ~Mama Bear~: ok xajak dah
 ~Mama Bear~: fine
 ~PaPa BeaR~: ahahaha
 ~PaPa BeaR~: eleh
 ~PaPa BeaR~: slame ni abg jgk yg ajak ayg g
 ~PaPa BeaR~: hahaha
 ~Mama Bear~: xpe la
 ~Mama Bear~: xmo dah
 ~Mama Bear~: nnti mati cpt
 ~PaPa BeaR~: uwaaa
 ~PaPa BeaR~: huhuhu
 ~PaPa BeaR~: ngek
 ~Mama Bear~: xpe
 ~Mama Bear~: xmo
 ~PaPa BeaR~: tgk tu
~Mama Bear~: lps ni dating mkn buah je
 ~PaPa BeaR~: mcm bdk2 majuk
 ~Mama Bear~: jimat pun jimat
 ~PaPa BeaR~: buah aper?
 ~Mama Bear~: bongok
~PaPa BeaR~: huhhuhu

haaa dah baca..korang agak-agak kalau lelaki dia pk buah apa..kalo perempuan pk buah apa..bak kata nabil yang kena teknik superimpose tu 'LU PIKIRLAH SENDIRI'!!! hahahaha

aku bayangkan buah-buah yang jual dalam bekas comel-comel cmni..hehe

3 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^