19 December 2010

.kuasa make up yang boleh mengubah muka dari snow black ke snow white.

Assalamualaikum,

sebenarnya tade idea nak tulis apa malam ni, tapi tertarik dengan satu video ni. memang make up power la. dari muka yang tak comel boleh jadi cam muka barbie. dari hidung kembang boleh mancung . dari mata sepet boleh bulat, ahhh!! temanya dari tak cantik boleh jadi bidadari la. itulah kuasa make up ye tuan-tuan dan puan-puan semua

jadi, sekarang anda janganlah 'aku ni dah memang ta cantik..pakai lah pape pun memang takkan cantik' hey!! sapa cakap? pakailah BB CREAM mesti berubah..hehe..pakai la bulu mata palsu mesti berubah mata..lagi galak gitu..tak pun pakailah contact lense. memang macam barbie doollah terus.

dah macam-macam produk kecantikan sekarang ni yang keluar. magic cream la. memang magic la. sebab duit korang pun magik habis. hahaha. aku pn antara yang konon-kononya nak cantik la. belilah macam-macam produk supaya kulit yang kusam musam ni nampak berseri. belilah cream itu ini. tapi harammmm natural beauty aku gak cantik (perasan gila!)

temanya kalau kulit nak cantik, tapi ini untuk muslim je la eh. kalau azan dah panggil pergi ambil wuduk haaa itulah magic water korang. hahaaha..aku pun kadang-kadang sengaja melambatkan apa yang patut. biasalah manusia kan. banyak alasan. banyak godaaaannn..hehe peringatan untuk diri sendiri dan kawan-kawan

tapi saya dan mekap memang tak leh nak dipisahkan, sebab aku seram nak tunjuk kecantikan sebenar aku (maksudnya tak cantik la) hehe..

aku bukan nak membebel pasal ini sebenanrnya..aku nak tunjuk korang video ni jek. supaya korang tak tertipu dengan orang-orang di luar sana.




haaa! tekejut tak? tak terkejut..? huhuhu..abaikan.

5 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^