16 December 2010

.kontest blog terkemas.


Assalamualaikum,

harini teringin nak masuk contest yag mencabar minda ni. hahhaa mencabar ke? mestilah sebab blog terkemas weyyyy..sapa tak nak tittle blog terkemas. tapi kan.aku lagi tercabar sebab yang buat kontest ni budak lagi weyy baru berbelas tahun. aku ni dah masuk puluhan. dah la blog dia comel jek. blog aku no komen. sbb aku mmg ladybird pink! aku masuk ni pun sebab nak memeriahkan majlis. aku tau blog aku blog tercomot.korang janganlah gelak.sedih aku weyyy.

so kepada yang tengah baca entry ni jom la join. tamoo segan..segan..tunjukkanlah kekreatifan korang dalam mengemaskan blog. ni jagan tau kemas rumah je. blog pun mesti kemas. jom pergi serbu blog adik hanna join kontest ni.

opps mak terlupa nak tag 

okay!! selamat menang semua..(adeh ade ek ucapan gaya ni?)



p/s: adik hanna cuba tengok ladybird pink tu..comel kan..blog ni bulat-bulat mcm tuan dia..so kira kemas la tu kan. kemas dari segi idea.ngeh2


8 comments:

  1. Alamak! belog kite tak kemas laa.
    malu nak join..hehehe

    ReplyDelete
  2. Salam .. blog saya tentu tak kemas .. sebab tu yaya tak tag bangku kosong ehh :P

    huhuhu....

    ReplyDelete
  3. Salam yaya~

    Semoga Berjaya Eik... :)

    ReplyDelete
  4. kita suka jugak la blog cik yaya yg comey ni
    tapi tu la.cik yaya kan dah join contest ni.so, kita tak boleh la nak tag blog cik yaya..hehe
    gud luck!

    ReplyDelete
  5. alolo . commels nyeeee .
    tq join dear ! good luck ! :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^