16 December 2010

.KISAH DI PAGI HARI :pagi-pagi celik je mata tengok cerita detektif conan.


Assalamualaikum,

sekarang baru aku sedar. pagi-pagi je kalau cuti ini aku ada tabiat baru. bangun kul 6.15 mak jerit-jerit suh bangun solat subuh. lepas solat tu apa lagi..kebabooom tidoo balik. memang tabiat yang amat tidak baik untuk anak berdara macam aku ni. tapi itulah rutin harian aku. pastu pukul 8 baru celik mata ni balik. teruk kan perangai aku. hahahha. dah muka comot perangai pun comot. ish2..jangan tiru gaya blogger tak baik macam aku ni ye.

dah pukul 8 tuh bangun-bangun dengan tak basuh mukanya lari-lari ke tv pastu bukak astro ceria. macam budak tak cukup umur kan. sedangkan baru masuk 21 tahun haritu. mana taknya aku melayan cerita detektif conan the movie. besh wooo..walaupun jalan cerita sama je. tapi..suka jugak

korang minat tak detektif conan? huhu ini bukan belog budak-budak ya. ini blog budak berumur 21 tahun.


 

5 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^