02 December 2010

.kisah benar budak dibuli teruk.

Salam.
nama saya HAKIMAH. comel tak saya pakai shawl ni. siap inner merah lagi. saya suka berfesyen. sungguh anggun gitu. saya yang lilit sendiri . saya lilit shawl ni saya tengok tutorial kat youtube tau..


bukan itu sahaja saya jugak suka berposing. kalau bab posinng-posing depan camera ni mmg saya pakar. dulu teringin jadi model dara tapi kena reject sebab tengoklah hidung saya kemek. make up artist pun tak reti nak buat shading kat hidung saya, kesian kan


ish saya malulahh orang suka sgt tgkap gambar saya. walaupun saya ni tak popular macam si tutttt tapi ntah la apa daya penarik saya ni


lepas tu kan. pastu kan saya buat lah muka macam ni. semua wartawan lari..hahha padan muka. dah tau saya comel gila babun sibuk nak paparazzi lagi. huh sibuk jek!



walaupun saya reti pakai shawl. tapi saya failed kalau berfesyen baju.hahhhaa tengok lah seluar pendek saya. hahahah..sebab tulah majalah dara tak nk amik saya jadi model. ape!!!! korang cakap saya macam lelaki. oh tidak..macam mana korang boleh tau. dimana buktinya??



owh gambar lelaki saya dah tersebar kat internet. tidak!! jatuh reputasi ku!




kini saya sedar .yang saya telah dibuli teruk oleh kakak saya. kesian kan kat saya. sebab saya seorang je adik lelaki dia yang ade. so saya teruk dikerjakan oleh kakak-kakak saya.


tapi ingat saya takut ke! saya tak takut pun. lepas kena buli saya report kat ayah saya. padan muka diorang kena berleter. hahaaha puas hatiku


sekian cerita kisah budak dibuli teruk. hahhaa korang dah kenal kan budak ni sapa. kenal tak! tak kenal sudah. cari la sendiri dia ni sapa.

15 comments:

  1. hahaha..tipah tertipu lagik!

    ingt p0mpuan..cun seh... ^.^

    ReplyDelete
  2. haha!
    mati2 ingat dye gurl!
    boy rupenye.
    tp cute dye pakai shawl!

    ReplyDelete
  3. patutla musykil je tgk pic yg ke 5...pakai tdg tp pakai short..huhu..tertipu..

    ReplyDelete
  4. kahkahkah..ko takdak keja lain ka yaya?

    ReplyDelete
  5. @tia

    biasalah ikot kakaknye kiot!! haha

    ReplyDelete
  6. @♥..cik_mas..♥

    hahahaa jgn musykil2..cik yaya mmg byk putar belit

    ReplyDelete
  7. Baru je nak kesian kat budak tu terus tak jadi. Hahaha...

    ReplyDelete
  8. @apih el nino

    tak pyh la kesian kat dy tuh! hahaha pdn muka

    ReplyDelete
  9. haha....chumeyl tol adek 'pompuan' kak yaya...siap nk masok majalah dara agih 2...haha...

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^