09 December 2010

.kesian kamu burger comel.

Assalamualaikum!! jawab..tak baik tau tak jawab..

sajak ini didedikasikan khas untuk perut,

keranamu perut aku gagah kan juga
keranamu perut aku terpaksa
terpaksa merempit dengan adikku
mencari kedai burger.
dan keranamu perut aku terpaksa..
terpaksa tidak menghiraukan  berat badan yang makin..
makin...
makin......
ouhh..makin mencanak naik..
walaupun kau buat muka comel wahai burger ..
namun aku tak mampu menolak keinginan perutku yang meronta-ronta untuk diisi..
hanya keranamu perut..
tsk!tsk!
muka kau memang comel..seperti burger lah!


walaupun kau tersipu-sipu malu..namun dengan kehendakNya..kau tewas


menangis air mata nanah sekalipun kau tetap milik perutku!

wah..aku reti bersajak beb! ada gak bakat terendam ni. kena polish2 lagi nie. korang baca sajak pun dah faham situasi aku kan. so jangan nak gelakkan aku sebab makan banyak! aku makan korang pulak kang..ada berani????


3 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^