01 December 2010

.keputusan giveaway THE CHRONICLES OF YAYA dah keluar! cepat cek!

ENTRI INI ADALAH ENTRI YANG SAMA DENGAN PAGI TADI. TETAPI DISEBABKAN ADA MASALAH UNTUK KOMEN SO SAYA BUAT YANG BARU. TAPI SEBIJIK YE. MINTAK MAAF SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI. INI SEMUA DISEBABKAN TANGAN SAYA YANG GATAL INI.SEKIA

Salam.
Ok2 kali ni aku tak tipu eh, ini betul-betul punya. hehe. sekali lagi aku nak terima kasih kepada 77 orang peserta. sangat terkejut sebab sampai 77 orang join untuk GA ini. Lain kali boleh dipertimbangkan untuk buat lagi. mayb contest. wahhh banyaknya duit aku. haha..sebelum keputusan diumukan silalah lihat proses sebelum mengundi



nama-nama ni tulis tangan ya. sebab printer rosak pulak.huhu

mmg tragis la nak tulis 77 nama

siap koyak-koyak lagi.

sebab gunting lak tade. daif btol aku ni.hahha

kena lipat-lipat pulak.

tengok betapa rajinya cik yaya korang ni

sapa dapat tu mmg bertuah la.

dalam kotak pulak.cari kotak  yang sesuai.

dan lagi special sebab ada video!! untuk membuktikan yang aku adil dan saksama. hahah kepada nama yang disebut dalam video ini silalah email nama,alamat,dan no tel anda untuk proses penghantaran hadiah ye. jangan lambat2 email kalau boleh harini gak. sebab hadiah akan di pos esok. insyaallah sebelum 9 hb. 

dan kepada 76 peserta yang lain. terima kasih dan jangan kecik hati. manalah tau dah tak dapat hadiah tak nak melawat blog cik yaya ni dah. huhu kecik hati aku. janganlah camtuh eh

                                             video
ops! sila abaikan suara gediks aku itu. suara bangun tidur.hahahha

pemenang yang bertuah ialah SYUHADA!!!!

ok kepada SYUHADA tahniah!!!

P/S: ini email saya babygorjes@gmail.com

7 comments:

  1. salam yaya...

    thanks ye..

    syu dah emel..

    ReplyDelete
  2. ehehe.
    baru bole komen ea.

    btw congratz winner.
    :)

    ReplyDelete
  3. Salam .. aiseh ... tak menang la plak .. hmm apa saya nak wat ngan 2 tiket yang saya ada tu yer? hmmm ... camner ehh? nak GA gak ker?

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^