05 December 2010

.kalau mimpi bersalin maksudnya.....

Assalamualaikum.
hari ahad baru nak update entri! aku kat kl sekarang. ada job sket.hahah. aku kena jadi eksperimen mekap.
heheehe. besh2! walaupun aku tau muka tak macam model yang licin-licin semua tapi dah ada peluang just take it la. hahaha. korang jangan gelak eh! kecik hati akak..

semalam mimpi besh wooo..tulah orang cakap jangan berangan kuat sangat kan dah terbawak ke tido. tapi aku tak fikir pasal baby-baby ni. tetibe je termimpi pasal aku bersalin. tapi masa proses bersalin tu xlah. tengok2 dah ada baby. comel gila. tak caya anak aku. hahhaha. dah nak sampai seru kot. eh tapi sapa nak kawen ngan aku? tulah persoalanya sekarang. tak kawen tak leh beranak kan. haahaha

apakah maksd disebalik mimpi bersalin itu? please anyone tafsir mimpi aku. huhuhu...

tapi sebelum korang tafsir tu bayankan jap.muka bulat ni mengandung..mesti 10x bulat kan. hahahhaha the end!


16 comments:

  1. tak lama lagi nak kawin la tu.hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha...mesty la lagi bertambah berjuta2 bulat...

    ReplyDelete
  3. salam yaya~

    hehehe.. dah nak smpai seru tak lama tu.. so be prepare ar eik dik... :)

    ReplyDelete
  4. hehhe,,pernah gak mmpi bersalin,,hehehe,,pe nth mksd,,hehehe

    ReplyDelete
  5. hmmm... nampaknya naluri keibuan semakin bertambah2... tanda2 seru makin dekat tu... :)

    ReplyDelete
  6. hi... akak ni model ke.ade 4time model x
    klu ade bg la job ckt xbyk ckt pn jd la
    klu ade plz kol or sms me(shiera 012-2709431)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum.. tumpang tanya.. lepas dari yaya dpt mimpi tu, ada apa2 petanda x? mksud mya da kawin ke dpt baby btul2 ke.. sbb mlm td mya pon dpt mimpi y sama mcm yaya mimpi.. mya pon tga cr ape tafsiran mimpi mcm tu.. huhu..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^