11 December 2010

.jutawan mencari calon isteri yang sexy sahaja.

Assalamualaikum,
selamat pagi semua, pagi tadi aku bangun tidur aku boleh blur.harini hari sabtu ke hari ahad..tulah padahnya cuti lama sangat. ok lah now straight to da point. owh aku ingat lagi masa darjah empat buat esei bahasa inggeris..boleh aku tulis street to da point! hahahhaa pastu madam bulatkan besar-besar dengan pen merah. darjha empat still blur kan. sesuka hati je aku tulis. asal inggeris.hahhahaa

ok berkenaan dengan jutawan yang aku nak ceritakan ni. memang rapat dengan aku. mcm isi dengan kuku. tapi takkan la aku nak jadi bini dia. aku dah ada si montel muncit aku tu. biarlah tak sehensem shrek tapi lagi hensem pakwe aku. hahahhaha. dia pernah jugak usha-usha aku. tapi aku malas nk layan. gila apa.! haha gatal betul.

so aku mencari alternatif guna blog la. mana-mana awek yang rasa dia cun, cantik, sexi boleh lah komen kat blog aku ni. aku akan bagi kat dia. so dia akan pilih secara rawak je lah. rasa-rasa ok dia ambil lah. demand skit jutawan ni nak yang berumur dlm lingkungan 9 tahun ke atas dan 12 tahun ke bawah. so korang pikir la sendiri adakah korang layak dengan kriteria yang ditetapkan. 

kalau korang nak kenal jutawan ni boleh la usha pic dia kat sini. semalam aku lepak kat kfc dengan dia. sempat la snap gambar dia ni.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



haaaaa amacam korang kenal tak dengan jutawan hidung kembang ni????hahahhaahahhaah


4 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^