12 December 2010

.jutawan baru bersunat. hot.hot.

Assalamualaikum,

harini agak kelam kabut aku sebab jutawan yang aku cerita semalam tu lah. baru nak bersunat! hahaha tapi kira ok lah mayb dia nak bersunat sebab dah dapat calon isteri kot. ngeh2! tak habis-habis ko nak buat cerita ye yaya. udah-udahlah kesian adik kesayangan aku ni, harini aku cerita elok-elok la sebab dia tengah menderita.hhuhu

'
muka rileks je baru lepas kena sunat. dia mmg behave la. dia kena giliran sunat no 2. yang pertama meraung.hahaha adik aku rileks je. macho r beb!

dah smpai rumah pun siap buat peace lagi.mmg kuat la ko

owh mood dah tak stabil. ubat bius dah semakin berkurangan. sakit dah terasa. 

muka adik aku dah berkerut-kerut.huhu kesian beb.  

ni baru lepas menangis la. huhu aku terus masuk bilik jap.aku yang tak tahan. naluri kekakakkan aku ni terlampau kuat. sedih wooo tengok adik aku meraung..huhuhu

aku suh mak aku sumbat mulut dia ngan lolipop bagi kurang sakit skit. kesian..huhu tapi memang dia rileks skit la pas mkn lolipop tuh




ko tengok..mane aku tak kesian...terus lalok dan tidoo..

p/s : to hakim,walaupun akak selalu buli hakim. tapi bila time hakim sakit cmni akak memang lemah nak tengok. huhuhu hope hakim cepatlah baik. boleh kita gaduh mcm biasa..okay!!!


 

7 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^