19 December 2010

isteri berpantang, suami di hotel


Assalamualaikum,

tajuk hot tak? hot tak? kalau untuk aku memang HOT! memang dasar lelaki murahan. hahaha. isteri berpantang di kampung, lelaki pulak berpantang kat hotel? kenapa la tak waras. kesian isteri kau berhempas pulas melahirkan zuriat kau. kau sedap-sedap je menyedapkan badan dengan perempuan lain di hotel. tak patut..tak patut..aku baca berita ni kat METRO harini.

kalau fikir logik la mmg la si isteri tak mampu melayan batin si suami tu. sebab dia tengah berpantang weh..kau ingat berpantang ni setakat duduk baring bertungku pastu jangan makan benda sejuk or tajam je? heeyyy kau tak tahu ke luka or jahitan melahirkan anak tu mengambil masa yang agak lama gak nak pulih.

kalau aku la berada kat tempat perempuan tu aku tak tahulah nak beri peluang ke tak kat lelaki jahanam camni. buang masa je menghabiskan sisa hidup dengan lelaki yang tau mempermainkan perasaan perempuan je. serius aku cakap lahir dari hati aku takkan buang masa aku dengan laki cmtuh. TAPI! bila terkenangkan anak yang baru lahir tu mesti tak sampai hati kan. baru je lahir dah tak berAYAH. TAPI!! layakkah lelaki itu bergelar ayah. hmm ntah la..

apa-apa pun kita tak boleh menyelesaikan masalah dengan emosi macam aku ni. berfikiran waraslah wahai lelaki-lelaki di luar sana. tolonglah jangan ikut nafsu semata-mata.

p/s : hanya sesetengah lelaki je yang tak berguna kat luar tu. yang berguna mesti takkan buat benda tak berakal cmni.


 

14 comments:

  1. betol-betol betol.....

    semoga dijaohkan drpd kena diri sendiri.

    pilih la calon suami yg betol. wuwuwuwuw

    ReplyDelete
  2. Lipat je laki tu,gulung-gulang wat macam tikar..buang dalam laut...jangan lupa masukkan dalam botol dulu..eh tu untuk tangkap hantu ek..pape je la...tak baik wat camtu.

    jom sini,
    www.kizgarden.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. betul tu..memang tak guna punya laki kalo dorang sampai hati buat kat isteri macam tu..
    lelaki zaman sekarang ni banyak buat benda tapi tak fikir panjang..

    ReplyDelete
  4. @Mizz Dayana

    dengan dunia sekarang ni memang payah nak cari lelaki baik dan perempuan baik

    ReplyDelete
  5. @KizZ

    hahahah bagus ga tuh..tp b4 dat potong kerat mcm ayam dulu..hahah

    ReplyDelete
  6. @Nur_cahayamataku

    kalau fikir panjang tapi buat gak..baik tak payah fikir

    ReplyDelete
  7. pergh...memang dasar laki sialan..hehhehe

    ReplyDelete
  8. pestime masuk beloh ni..i likee!!=)

    entrii besttt..lelaki bpantang di hotel ye..aishh~

    ReplyDelete
  9. @nama.aku.lynn

    hahah thanks a lot llynn.,..hehe mmg lelaki selalu berpantang di hotel

    ReplyDelete
  10. bkn laki tu je slh.. pompuan kat hotel tu slh gak..

    ReplyDelete
  11. @ejulz

    ahh!! laki mmg akn menangkan laki..yg salah tetap salah..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^