30 December 2010

.giveaway dari SHAWLAYUCINTA.


Assalamualaikum,

Jam tepat 2.27 pagi. aku tak boleh tidur lagi so baik aku join giveaway dari shawlayucinta ni. aku dah lama tahu tentang blogshop shawl ayu cinta ni. sejak aku mula-mula berkecimpung dalam dunia shawl lagi.selalu aku bukak blogshop cik ayu la kalau nak usha-usha shawl stock baru. hehe (pecah rahsia den)

apa yang aku suka tentang blogshop shawlayucinta ini ialah shawl-shawl sentiasa up to date. tak de lah ketinggalan.ingat lagi dulu shawl ribbon yang hot gila dulu. aku pun tergila-gilakan shawl tuh sampai boleh buat koleksi sendiri dah. sebab apa aku cakap shawl ayu cinta up to date. sebabnya inilah


ni semua antara koleksi-koleksi shawlayucinta yang terbaru. rugilah kalau tak beli. then shawlayucinta ada gak  jual shawl secara borong. harga not bad.boleh tahan. kepada yang baru nak try2 jual shawl tu bolehlah beli borong kat cik ayu dulu ye..hehe

blogshop shawl ayucinta bukan jual shawl je tau. banyak lagi benda lain dijual antaranya ialah pin comel, hot fix batu korea. shawlayucinta siap sediakan perkhidmatan lekatkan hot fix lagi. mmg terbaikkk la



satu lagi yang aku paling suka. ialah ada video tutorial dekat shawlayucinta ni. sekarang ni semua blogshop memang menyediakan video tutorial sendiri. yelah untuk menyakinkan pelanggan yang shawl itu benar-benar cantik kan. lagi-lagi kalau modelnya diri sendiri .hehehe so kalau korang nak belajar pakai shawl gaya arabic. boleh la refer video ni. mmg romantik lagu ni. mase pakai shawl rasa nak menari nari kau!


lagi-lagi aku suka blogshop shawlayucinta ni sebab harga shawl yang dijual memang antara yang termurah. kalau korang nak suruh au bandingkan dengan blogshop-blogshop lain mesti korang menangis-nangis nak beli kat shawlayucinta sebab murah. dan sesuai la dengan trademark blogshop ni MURAH,MENARIK,MENAWAN.
dah la murah. bila korang yang pakai pulak memanglah menarik lepastu jejaka idaman malaya pun tertawan.hahahah

(shawl yang cik ayu pakai tulah shawl ribbon comel kan?)

okay! hehe dah siap dah follow shawlayucinta(follower 968) dan ayucintakamu (follower 582)also dah like fanpage shawlayucinta. now nak tag

syisyi mania
zati
ecadwinkyasha
(sila buat ye)

so sweet mereka kan. hee comel dan seiras


kalau yang lain nak join sila terjah blog AYUCINTAKAMU okay.ucapan aku untuk shawlayucinta moga perniagaan semakin maju di tahun 2011 dan akan datang dan dimurahkan rezeki. (berapa banyak dan daaa)

p/s : okay korang boleh kira berapa ribu link aku letak kat entry ni. heheheh buat entry tengah malam memang berkualiti..hahaha 

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^