23 December 2010

.facebook photozoom yang ala-ala picasa besh woo.

Assalamualaikum,

kenapalah aku merajinkan diri sangat update harini. hehe harini aku banyak belajar benda baru besh woo.. harini aku nak kongsi dengan korang semua satu benda besh. mayb ada yang dah lamaaaaaa tahu dan mayb ada yang baru tahu macam aku ni.

so kepada yang baru tahu macam aku ni. kalau korang nak gambar kat facebook korang lagi senang tak payah-payahh view yang loading mak nenek lambat macam kure-kure . korang boleh pakai benda ni. memang besh. tak payah nak tunggu apa. cepat je gambar korang akan di zoom besarrrr punya.

actually aku tahu ni pun dari liyanaa lunia.credit to her blogger yang banyak tutorial besh tu. so kalau korang nak gambar macam yang kat bawah ni



silalah rajin-rajin kan diri pergi blog akak comel LIYANAA LUNIA ni..banyak tutorial besh. dan lagi satu kalau nak guna facebook photozoom ni pastikan kalau pengguna google chrome version 6 ke atas ye..update2 la google chrome korang tu ye..yang lama-lama dah xpakai la..hehe

8 comments:

  1. wah, sangat cantik, comel, cute..

    p/s : dah lama tak tinggalkan komen... tak dpt nak jadi ahli pinky...

    ReplyDelete
  2. ramai cakap dh tahu lama tapi kenapa kita baru tahuuuu T___________T HAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  3. @Umi

    hehe akak lambat..thanks ye jenguk

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^