14 December 2010

.dulu rihanna best, sekarang..

Assalamualaikum,

owh kalau sebut pasal penyanyi rihanna yang ala-ala tyra banks tu..mesti korang semua teringat lagu unfaithful yang besh gila tuh. dulu lagu tu la sawan semua dengar. kalau  masuk pertandingan nyanyi semua nak nyanyi lagu ni. konon nak feeling rihanna la. hahaha tapi aku tak eh. pastu lagi besh kalau pergi karok jamban. nak lagu rihanna gak. sengal bila teringat kat kawan-kawan aku tuh. siapa eh? rahsiaaaaa..

rihanna ni tua setahun je dari aku tapi pofular mengalahkan aku weh. eh kenapa pulak ko nak bandingkan rihanna dengan kau. hello watch ur leg la..haha


tapi sekarang rihannaa macam dah kurang la kat aku. sebab lagu dia ntahlah mayb dah tak taste aku kot. dulu layan gak lagu-lagu dia. tapi sekarang dia sexi sgt la. not my taste dah. hahahah. apa-apa pun aku tetap suka lagu unfaithful ni sampai bila-bila sebab menusuk kalbu kalau tengah gaduh dengan muncit.hahahaha




3 comments:

  1. owh..rihanna tetap fav akak sampai skang..lagu dia best~!! ;)

    ReplyDelete
  2. oh na na whats my name..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^