07 December 2010

.dah lama tak pakai tudung ikan bawal.

rasanya ada satu je gambar pakai tudung bawal ni. huhu sedih2


Assalamualaikum,
Akhirnya ada jugak idea aku nak update blog. huhu kalau tak memang terbiar macam anak tiri la kau blog. hahah. mesti ramai rasa macam 'eh betul la,dah lama aku tak pakai tudung bawal.' betul tak? betul tak? yelah sekarang kan trend pakai shawl. macam-macam jenis shawl ade. shawl cotton. shawl yang licin-licin. dengan inner la pastu sekarang trend letak -letak ribbon macam minie mouse tu pulak. haaihh fesyen-fesyen macam-macam sekarang ni.

                                                
                                                       ni pulak inner cotton yang aku buat jadi dua lapis
kalau bab inner pulak ada selapis, 2 lapis, tiga lapis, dah macam kek lapis aku tengok. sebab semakin banyak lapis semakin kurus muka seseorang. itu ikut hipotesis aku lah. hahaha. tapi nampak cam comel la bila pakai. funky gitu. 
                                                

terserlah kejendulan dahi ku pakai cmni. dan tudung ni lah pernah membuatkan aku geram pada makhluk tuhan tuh!

pastu ada pulak keluar tudung syria. tudung ni lagi lah. bila pakai siap boleh feeling arab. hahaha. eye liner pakai tebal-tebal. sanggul tinggi-tinggi. tapi bab sanggul tinggi tu tak berapa minat la macam kena ketumbuhan kat kepala jek. kadang-kadang kelakar pun ada aku tengok, ingat cantik sangat ke tinggi-tinggi sanggul tuh. aku bukan nak cakap pasal haram or halal. tapi mmg kelakar pun, booo sama sanggul tinggi!


tudung ni mmg macam-macam benda aku leh padankan.nak beli banyak-banyak tunggu kawen ngan putera katak okay!


sekarang ni macam sibuk shawl cotton. macam-macam benda kreatif keluar bila shawl cotton ni. letak manik-manik la. batu-batu lah. tapi seriesly aku cakap mmg besh bila pakai shawl cotton makin serabut makin smart.hahaha stylo la konon. kalau kena pulak dengan inner yang contra colournya..comel2.

ni gambar time raya tahun ni. muka gedik kan!

tudung ekin pulak macam ketinggalan dah sikit. ada tu ada tapi kalau setakat nak pergi pasar aku pakai la. pergi sekolah pun kalau dah malas sangat mmg yang tu je aku tarik. beli je kat jalan tar 10 helai warna. setel masalah. cantik pun cantik. 

eh aku ni macam dah cerita pasal sejarah tudung dan shawl pulak. hehehe kesimpulanya aku memang ketagih beli tudung sejak dari dulukala lagi. kalau shawl aku je dah menimbun. nak lelong sayang sebab guna duit yang aku korek-korek dalam tabung. hadiah la. macam-macam lagi lah. hahaha macam lah ada orang nak kalau aku jual ko ingat ko artis? hahhaaa

korang-korang yang tengah baca ni pakai tudung bawal lagi tak sekarang ni? ke sama je penyakit cam aku gak. dah lupa kat tudung ikan bawal tuh.


6 comments:

  1. sama la..mmng dah lama tak pakai tudung bawal tu..sekali ari tu pakai kawan tgok pelik dan pakat tanya kenapa pakai tudung bawal pulak? akak jawab..kesian kat tudung dlm almari tu beli mahal2..

    ReplyDelete
  2. wah3~ dh jd cam model tudung la plak.. hik3~ ^_^

    ReplyDelete
  3. wah3~ dh jd cam model tudung la plak yaya.. hik3~ ^_^

    ReplyDelete
  4. hehehe...skrg ni try cari2 balik tudung2 bawal tu...sbb kawan2 lelaki kata, drg lagi suke tgk perempuan yg simple2.... so, bg ziera, tdung bwal tu sngt simple...still nmpk ayu kan...=)

    cuma shawl still trendy....funky and stylo di mata...=D

    ReplyDelete
  5. cik yaya: paaki tudung apa pun...tetap cantik & chumel!

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^