28 December 2010

.contest muslimah anggun 2

Assalamualaikum,

Tajuk contest yang telah menarik hati aku. jadi tanpa segan silunya aku menjoinkan diri sendiri .hahaha. kalau muslimah-muslimah yang lain ingin join contest ini dipersilakan klik sini CONTEST MUSLIMAH ANGGUN 2.. so tanpa membuang masa aku nak pertaruhkan gambar ini. (walaupun gambar ni dah selalu interframe dalam blog comot aku ni. hahah)


ayat yang menggambarkan diri anda : 
Walaupun nama diberi Nur Hidayah (cahaya petunjuk Allah) tetapi aku masih tercari- cari sinar Nur Hidayah yang masih belum ditemui sehingga kini untuk menjadi seorang muslimah yang sempurna rohaninya.

OKAY SETTLE.
harap diterima penyertaan


okay aku nak tag
syisyi mania
anith 
aja

5 comments:

  1. Comel habis~
    Good Luck, Yaya! :D

    ReplyDelete
  2. wah ! cik yaya tag kita..
    thanks cik yaya.
    nk kena kocak2 p.c cari pic nie ^_^ :))

    ReplyDelete
  3. ehem! terkejut x? :)
    This is me, Myzaffarida,the organizer for CMA 2,ive said in my 11 past months that i would choose 10 persons to receive suprise gift! So,this is the suprise after 11 months and the present will be given within thid December, cukup lah setahun i tahan hadiah korg. hehe. Please send ur DEtails: name, address phone no to yurozasite@gmail.com untuk i pos hadiah u! Thanks Muslimah Anggun! :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^