09 December 2010

.Contest Mata Paling Menawan


Assalamualaikum.

wah ada contest mata menawan la..suka..suka.. yang anjurkan ialah cik fara...kalau korang nak join gak boleh la klik sini ye

so tanpa membuang masa saya pilih gambar ini sebagai taruhan.


(saya tahu ini mekap melampau..hahha)

ini karangan 1 perenggan saya :kenapa anda rasa mata anda menawan

Saya rasa mata saya menawan kerana semuanya bermula dari mata, dari  matalah boleh turun ke hati,dari matalah kita boleh melihat kegembiraan dan kesedihan seseorang,itu semuanya dari mata. dan lagi satu bukan nak riak tapi memang ramai tegur bulu mata saya lentik dan rasa nak tarik-tarik je .Satu kelebihan yang saya paling suka pada diri saya ialah mata saya yang lain failedd...hahahaha.Tapi percayalah untuk mendapatkan mata yang indah ,carilah kebaikan pada setiap orang yang anda jumpai dan pandanglah dengan pandangan yang takut kepada Allah.



ok setel!
dah jadi follower
dah letak banner kat sidebar

contest ini akan berakhir 10 disember 2010..

p/s : cik fara kalau ada pape yang kurang sila bgtau ye!


 

1 comment:

komen anda begitu berharga~ ^__^