18 December 2010

Contest Aku dan Generasiku


Assalamualaikum,

cik ika dah pelawa aku join contest aku dan generasiku ini. haaa memang sesuai la dengan aku yang insyaallah bakal cikgu.  mesti korang tak percaya kan. muka sengal-sengal ni boleh jadi cikgu. but don't judge the book by its cover..aku mmg cikgu yang garang tapi lembut.hahaha

gambar yang aku suka ialah gambar-gambar ini. dua orang budak ni mmg manja dengan aku. banyak sangat gambar nak letak. so aku letak semua mcm ni..hahaha okay berkenaan dengan kedua-dua gambar di bawah ialah ini masa aku buat PBS yang terakhir. sedih bangat sbb lepas ni tak boleh nak buang masa macam gambar-gambar kat atas ni. bertuah kau! haha..

gambar yang pertama anak murid yang kedua manja. sangat comel. tapi ada kekuranganya..but aku lagi suka mereka dari yang biasa sebab mereka lebih menghargai guru. 



yang gambar kedua pulak anak murid yang tersangat manja. korang bayangkan 24 jam nak berkepit dengan aku. mana aku pergi dia mesti adalah. lepas tu suka duduk atas riba aku. naseb baik aku ni gebu. kuat la jugak nak riba budak ni. dia suka sangat tangkap gambar peace..tapi macam-macam rupa peace dy buat.hahah apa-apa pun cikgu hidayah tetap sayang kamu berdua!mmuah!! mmmuah!! jangan lupakan cikgu tau..sob..sob..(out of topic daa)



aku dari Inst.Pendidikan Guru Kampus Perempuan Melayu Terakhir Malaysia! yayyy hidupp perempuan melayu..satu kampus dengan cik ika okay! 

so kepada cikgu cikgi yang lain kalau nak join silalah klik banner di atas tuh..sekian


 

15 comments:

  1. wah...cantiknya cik yaya bersama student 2...prasekolah ke cyg? :)

    cik mas nk join jugak nanti..hehehe

    ReplyDelete
  2. bukan prasekolah la..pendidikan khas..hehe..jom la join!

    ReplyDelete
  3. hohi adik! haha ni suke nak komen2 ni.... geng la kite. sep sket!! cik chuie dr IPG KPI. hehehe selamat berpraktikul plak sem depan okeh. lagi besh tau!!

    ReplyDelete
  4. @Mknace

    wah baru panjang skit komen..selalu :))))

    ReplyDelete
  5. Cikgu pendidikan khas ye? Hwaiting!! Gambatte! =D Waktu ni, diaorg nape ek?

    ReplyDelete
  6. wahhh....^___6..good luck...mari-mari....
    http://muhamadabbasbinmohdamin.blogspot.com/2010/12/contest-aku-dan-generasiku.html

    ReplyDelete
  7. saya sangat kagum dengan kesabaran guru² pendidikan khas..;)

    Entri terbaru saya

    Jom Cuci Gambar Passport 32 Keping dengan Harga RM7 sahaja

    ReplyDelete
  8. Semoga terus menjadi guru yang baik dan berbakti.. Siti pun kagum dengan guru2 pendidikan khas ni.. mesti seorang yang penyabar kan?

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^