03 December 2010

.benda yang paling buat aku terharu ialah...WAJIB TENGOK!

salam.
aku dalam keadaan terharu lagi. hahaha mesti korang pelik pehal la aku ni pagi-pagi dah terharu. sedangkan birthday dah berlepas.hahaha dah 21 tahun dah pun. aku sempat 21 tahun selama 29 hari je dalam tahun 2010 ni. sedih kan. pastu semua anggap aku 22 tahun dah. ini tidak adil okay!.

tapi aku betul-betul nak ucapkan terima kasih kat adik2 aku, dekno, ecah, diyana, hakim, dan parents aku tetap sambut birthday aku walaupun dah 21 tahun, thanks kawan-kawan sekelas aku yang wish. walaupun lambat tetap wish. hehe and kawan-kawab yang aku tak kenal kat fb pun tetap wish selepas nampak notification kat fb.hahhhaa tapi ak tetap hargai jasa korang. bukan senang nak taip happy birthday tuh. hahaha lagi2 aku nak ucapkan terima kasih kat kawan-kwan blogger aku tak kira tua muda semuanya wish! korang semua mmh rawks la!! rasa macam lisa surihana dah...hahahhaha tetttttt.
dan yang paling buat aku terharu ialah disebabkan video ni.korang lihat lah dulu. ak mls nak cite lebih2..sebab nak nanges..huhhuhuhu..layannnn zasssss



video

terharu sebab kawan baik aku mia sanggup buat video ni utk aku. huhuhu patut la aku tunggu dia wish burfday aku lambat. ingatkan nape. rupanya dia tengah buat video ni. walaupun aku tahu video ni melampau2 imaginatif ko mia. tapi aku tetap rasakan real. hahahaha.feeling oprah jap. semua orang kenal ko la konon cik yaya. sila berada di alam realiti.

meh la aku tempek gambar ko kat blog aku ni. bg femes ala-ala agnes monica ko nak kan.


inilah kawan baik aku yang banyak sabar dengan kerenah aku( hope dia tak baca lah blog aku ni kalo tak jatuh reputasi aku.hahaha)

12 comments:

  1. wahhh . . sumpah terharu giler ad bestfriend mcm tu . . i ta pena dpt mcm nieh . .

    ReplyDelete
  2. cikyaya...kwn cik yaya 2 mcm cikmas kenal lah....huhu...name die mira @ mieya...tol x?

    ReplyDelete
  3. hahaha....bertuah kak yaya dapat kawn baeq cam ni...ganbatte kudasai!!

    ReplyDelete
  4. bertuah aw kak yaya...dapt kwn gni

    ReplyDelete
  5. wah...mmg terharu...
    tapi..montel gak kak yaya
    mase umo 18 an..
    weh...mmg best video nie....

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^