01 December 2010

.award from Loqman Hakim

                                                         Create your own banner at mybannermaker.com!

Salam
tengok kat atas tu ade benda bling-bling kan. haaa itulah award. see semua blogger menghargai satu sama lain. so aku nak ucap a million thanks (wah betulkah grandma aku ni) to encik Loqman Hakim sebab sudi memberi award yang macho ini.hahaah. award blogger cemerlang tuh. mmg sesuai lah jadi cikgu ko ni loqman. kat sekolah tak puas-puas nak bagi award pelajar cemerlang. sampai blogger pun dia nak bagi award. hahha..

dia kata kalau rajin jawablah 3 soalan. disebabkan harini hari lahir aku so aku rajin la sikit. umur dah meningkat kena ada perubahan sikit. dari malas ke rajin. dari rajin ke lebih rajin. hahaa sudah! jangan merepek. jom jawab soalan

1- Apa pandangan anda tentang blog Catatan Loqman Hakim
Bagus. aku nak komen lebih-lebih pun blog aku pun lintang pukang huru hara. so aku boleh kategorikan blog dia bagus la sebab dia berjaya menggelikan aku dengan entri si tikus tuh. ouh! sangat tak boleh lupa dan geli. lain kali buatlah bedah-bedah ikan lak. nak tgok skill siang ikan. hahhaa

2- Bagaimana anda bahagikan masa utk blog dan kerja
ermm. aku tak pernah bahagikan pun sebab kalau free aku menulis la.kalau malas aku tak menulis.kalau rajin aku tulis kalau study pun aku menulis.hahaha pelikkan aku ni. orang lain sibuk study smpai tengah malam tapi aku rileks update blog. pastuh cakap merepek-repek. ish2

3-Tujuan utama berblog
dulu tujuan utama untuk bacaaan insan tersayang sebab kat tengah-tengah laut tu kan. tapi sekarang dia kat darat. so tujuan sekarang ni hanya berkongsi apa yang aku tau dan ianya sekadar hobi yang membuatkan aku ketagih beb. huhu walaupun entri entah hape2.

ok encik loqman.dah siap!

2 comments:

  1. hehehe..gelihatila baca jawapan cik yaya..papepon Thnks sudi terima awards..Happy bufday!Semoga tabah meniti kedewasaan..salam perkenalan~

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^