16 November 2010

.widget yang paling saya benci.

 salam

kini di bentong. hari ni super duper penat pergi ke pasar semua beli barang nak masak untuk raya. huhu..kemas rumah semua,, rasa macam nak pengsan.

malas nak cerita panjang. saya geram sangat-sangat bila bukak blog. bila nak blog walking tibe-tibe ade widget yang macam salji2 turun. huhu mmg la chantek nak buat feeling ala-ala blog winter sonata..but adakah anda tahu yang widget itu membantutkan niat para blogger lain nak singgah sebab lembap sgt loading blog anda. lagi satu bila nk scroll ke bawah mcam ade masalah.

saya tatau la samada saya sorang je yang alami masalah ni. kalau mane2 blog yang pakai benda tu fikir la 100kali...tapi kalau tak nak buang pun apa saya kisah. hahaha.

ok lah selamat hari raya aidiladha semua..jom bertakbir!!




 

2 comments:

  1. cik yaya: yelah betul tu lg2 klu guna broadband yg lembap cam saya....hu3...

    ReplyDelete
  2. sokong2....
    loading page saja,,2 jam..hahahah

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^